Geplaatst 26 augustus 20214 jr. Populair bericht De muziek is er opnieuw in gemixt. Jingles, commercials e.d. waren niet allemaal in goede kwaliteit beschikbaar dus is dat middengolf kwaliteit gebleven.
Geplaatst 27 augustus 20214 jr. Hallo Ed deze had ik nog nooit gehoord dank je wel vraag, is het ook mogelijk om deze met Pixeldrain aan te bieden zou er zeer blij mee zijn M.v.g John
Geplaatst 29 augustus 20214 jr. Auteur Op 27-8-2021 om 08:26 zei john hermans: deze had ik nog nooit gehoord Dat kan kloppen, deze heb ik afgelopen week afgerond (geremasterde versie) ik zal kijken of ik deze in de loop van de komende week op Pixeldrain kan plaatsen.
Geplaatst 31 augustus 20214 jr. Populair bericht Veronica-19730611-1000-1800-Top 100 Aller Tijden (remasterd) Met dank aan PowerMusic natuurlijk.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.