Geplaatst 5 september 20215 jr. Twee verschillende opnames met dezelfde datum. Welke is de juiste? Wie kan hier antwoord opgeven? Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 5 september 20215 jr. De eerste is de juist gedateerde opname. Fred van Amstel zegt dat ook tegen het einde van het uur. Het is bovendien een zaterdag (was 17-12-1988 ook). De tweede is met Walter Simons, ook op een zaterdag en Wham is dagartiest. Last Christmas wordt gedraaid. Ik gok dan op een week later 24 december 1988 11-12 uur.
Geplaatst 5 september 20215 jr. 47 minuten geleden zei jan: De eerste is de juist gedateerde opname. Fred van Amstel zegt dat ook tegen het einde van het uur. Het is bovendien een zaterdag (was 17-12-1988 ook). De tweede is met Walter Simons, ook op een zaterdag en Wham is dagartiest. Last Christmas wordt gedraaid. Ik gok dan op een week later 24 december 1988 11-12 uur. Met deze redenering ben ik het helemaal eens. Op het eind van de tweede opname werd gezegd dat de temperatuur aan boord 13 graden is. Op zaterdag 10 december 1988 was het erg koud met temperaturen rond het vriespunt. Op zaterdag 24 december 1988 was het in Nederland rond de 10 graden. Het moet dan eigenlijk wel de 24ste geweest zijn. Gerard
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.