Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht
4 uur geleden zei Vincent:

Vincent,

Je bedoelt een setje zonder complete datum, want je geeft al aan, dat het uit oktober 1986 zou moeten zijn.

De eerste opname gaf helaas geen enkele aanwijzing. Het is een soort 3 om 3.

Bij de tweede en derde opname werden de Satellietschijven gedraaid van Elton John en It Bites.

Deze liepen van 27 september tot 4 oktober 1986.

Herbert noemde in de uitzending geen enkele maal om welke dag het nu gaat.

Om half 10 heb je het internationale nieuws.

John Tyler maakte o.a. melding van de 17de ondergrondse nucleaire test gedaan door de USA in de Nevada-woestijn.

Beetje gegoogled en ik las dat deze plaatsvond op 30 september 1986.

Ik hou deze datum dan maar aan.

Gerard

bewerkt door Gerard van den Ende

Geplaatst
  • Populair bericht

Monique-19861000-0903-1000-HerbertVisser-3om3
Monique-19861000-1000-1002-JoostDenDraaijer

Ik heb er zelf 1 oktober van gemaakt. Reagan en Gorbatsjov gaan elkaar ontmoeten maakten ze op 30 september  bekend Dat moet dan 's nachts bekend zijn gemaakt om om half tien in Europa in het nieuws te zitten, lijkt me erg raar. En  die test vond op 30 september plaats in de middag. Raar dat Monique het bericht eerder brengt dan dat het plaats vindt.

Laatste aanwijzing: geen enkel bericht in het nieuws van 09:00 uur zit ook in dit nieuws van half tien.

kortom: bij mij staat de file in de collectie onder 1 oktober 1986, vandaag precies 35 jaar geleden.

Monique-19861000-0514-0545-HerbertVisser

Om 05:17 zegt Herbert "Ook in het nieuwe jaar hartelijk welkom en weer een heel jaar Radio Monique voor de boeg" Dat lijkt op een nieuwjaarsmorgen, maar ik weet niet of Herbert op 1 januari 1987 aan boord was of er een tape voor had gemaakt. Verder geen clues.

Geplaatst
  • Populair bericht
21 minuten geleden zei Jan-Fre:

Monique-19861000-0903-1000-HerbertVisser-3om3
Monique-19861000-1000-1002-JoostDenDraaijer

Ik heb er zelf 1 oktober van gemaakt. Reagan en Gorbatsjov gaan elkaar ontmoeten maakten ze op 30 september  bekend Dat moet dan 's nachts bekend zijn gemaakt om om half tien in Europa in het nieuws te zitten, lijkt me erg raar. En  die test vond op 30 september plaats in de middag. Raar dat Monique het bericht eerder brengt dan dat het plaats vindt.

Laatste aanwijzing: geen enkel bericht in het nieuws van 09:00 uur zit ook in dit nieuws van half tien.

kortom: bij mij staat de file in de collectie onder 1 oktober 1986, vandaag precies 35 jaar geleden.

Om 05:17 zegt Herbert "Ook in het nieuwe jaar hartelijk welkom en weer een heel jaar Radio Monique voor de boeg" Dat lijkt op een nieuwjaarsmorgen, maar ik weet niet of Herbert op 1 januari 1987 aan boord was of er een tape voor had gemaakt. Verder geen clues.

Jan-Fré,

Dank voor je commentaar. Het tijdstip van de test kon ik uit mijn zoektocht niet vaststellen.

Dan ga ik het ook houden op 1 oktober 1986.

21 minuten geleden zei Jan-Fre:

Jan-Fré,

Er zijn opnames van Herbert Visser van de laatste week van december 1986.

Met de tekst, die hij uitsprak om 05.17 uur kan het niet anders zijn dat dit 1 januari 1987 moet zijn.

Gerard

bewerkt door Gerard van den Ende

Geplaatst
Op 1-10-2021 om 11:55 zei Jan-Fre:

Herbert Visser zat tot 7 januari 1987 aan boord. (sinds 27 november 1986)

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.