Geplaatst 30 oktober 20214 jr. Heeft iemand toevallig jingles en tunes van het programma Langs de Lijn zoals deze op de radio klonken, onder andere de (originele) begin tune (jaren '90 - '00)? Ik weet dat de originele tune van het nummer 'Chump Change' van Quincy Jones is, het gaat mij om de versie met de aankondiging van Hans Hoogendoorn erin. Alvast bedankt.
Geplaatst 30 oktober 20214 jr. 8 uur geleden zei Oever532: Heeft iemand toevallig jingles en tunes van het programma Langs de Lijn zoals deze op de radio klonken, onder andere de (originele) begin tune (jaren '90 - '00)? Ik weet dat de originele tune van het nummer 'Chump Change' van Quincy Jones is, het gaat mij om de versie met de aankondiging van Hans Hoogendoorn erin. Alvast bedankt. Hier hoor ik Hans Hogendoorn herhaaldelijk.
Geplaatst 30 oktober 20214 jr. Auteur Bedankt voor deze suggestie, zal er met plezier naar luisteren.
Geplaatst 30 oktober 20214 jr. Auteur BTW, de reden waarom ik het vroeg is omdat ik een zeer uitgebreide jingle playlist heb (bijna 12,5 uur lang), en omdat ik recent nog naar Chump Change heb geluisterd, wilde ik graag dus de (originele) tune van Langs de Lijn eraan toevoegen voor eigen luisterplezier. 😅
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.