Geplaatst 20 november 20214 jr. Populair bericht Op 13 Maart 2010 presenteerde Erik de Zwart de Veronica Top 40 van 13 Maart 1971 vanuit Rockart. Ik heb daar fragmenten van gefilmd en die kun je, in twee delen, hier bekijken: Uur 1 : Uur 2 : PS Ik meende deel 1 hier als 's gepost te hebben, maar kan deze niet meer terugvinden. 20 november 20214 jr. bewerkt door Ben
Geplaatst 20 november 20214 jr. 13 uur geleden zei Ben: Op 13 Maart 2010 presenteerde Erik de Zwart de Veronica Top 40 van 13 Maart 1971 vanuit Rockart. Ik heb daar fragmenten van gefilmd en die kun je, in twee delen, hier bekijken: Uur 1 : Uur 2 : PS Ik meende deel 1 hier als 's gepost te hebben, maar kan deze niet meer terugvinden. Heeft iemand hier toevallig audio opnamen van, maar dan van het hele programma? Geweldige video's trouwens, bedankt hiervoor!! Wim
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.