Geplaatst 8 december 20213 jr. Populair bericht Beste Radiovrienden , Ik wil jullie even iets van Sylvain Tack laten zien . De wafelbakker uit Buizingen was zoals bekend bij velen ,ook eigenaar van een moderne platen opname studio ( Start Records) Dit was achter de wafelfabriek gevestigd aan de Emille de Rooverlaan in Buizingen. Een artiest uit de Stal van Tack was de Vlaamse zanger John Horton . U krijgt van mij een kijkje in de werkwijze van Sylvain , deze items zijn afkomstig van een muziek producer van de BRT welke vaak betrokken was bij het samenstellen van de muziekkeuze . Sylvain heeft deze spullen met aanbevelingsbrief naar de BRT verzonden in de hoop dat zijn Artiest uiteraard gedraaid zou worden Tot zover weer even een bijdrage van Mij , Muzikale groeten van Peter , ( pd2pk)
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.