Geplaatst 11 december 20213 jr. Heeft iemand toevallig de One Night Stenders van gisteravond opgenomen? Op de Radio Veronica site is deze niet terug te luisteren vanwege een fout. Er staat nu namelijk twee keer de uitzending van Marisa op.
Geplaatst 11 december 20213 jr. Hoi Berrie, Ik heb hem, stuur mij even een persoonlijk berichtje Groetjes, onno
Geplaatst 11 december 20213 jr. 55 minutes ago, berrie20 said: Heeft iemand toevallig de One Night Stenders van gisteravond opgenomen? Op de Radio Veronica site is deze niet terug te luisteren vanwege een fout. Er staat nu namelijk twee keer de uitzending van Marisa op. One Night Stender heeft nooit goed op de site van Veronica gestaan (stond altijd onder Studio Marisa met verkeerde datum). Weet iemand hoe je contact kunt opnemen met Radio Veronica hierover (ik heb geen Twitter)? Edit: er staat een info@ email adres op de Site zie ik nu. 11 december 20213 jr. bewerkt door BENN0
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.