Geplaatst 10 april 20223 jr. Populair bericht We hebben weer een KX Radio Stack in gebruik genomen! Daar zal ik binnenkort weer wat projecten (tijdelijk) inzetten. Heb jij ook nog KX Radio materiaal uit de periode 2005 - 2017 dan hoor ik het graag! Hier in elk geval de eerste Test uitzending op KX Radio door Rob Stenders. Dit was in april 2005. KX Radio - Rob Stenders - Test uitzending (april 2005)
Geplaatst 12 april 20223 jr. Ik heb hier nog vele uren/GB's (onuitgezochte) KX-programma's op een externe drive staan. Zal ze binnenkort eens uit het archief trekken om te kijken wat het allemaal is. Is er een overzicht van wensen en/of ontbrekende programma's? Ik denk sowieso de ontbrekende Freakolympics te hebben.
Geplaatst 12 april 20223 jr. Ontzettend leuk dat hier weer KX materiaal gedeeld gaat worden. Ik zal ook eens kijken wat ik in de collectie heb.
Geplaatst 20 mei 20223 jr. Auteur Populair bericht Hier dan eindelijk wat KX Uurtjes, dit keer Prince gerelateerd! KX Radio - Prince Night (2014) KX Radio - Prince Night (2016) KX Radio - Prince overleden (21-04-2016)
Geplaatst 1 augustus 20223 jr. Dit is fantastisch nieuws Ik hoop dat er weer wat beschikbaar zal zijn. heel erg welkom Alvast bedankt !!!
Geplaatst 29 september 20223 jr. Ik heb sowieso uit 2012 flink wat afleveringen, nog van een oude stack. Mocht ik deze ergens kunnen uploaden hoor ik het graag. 🙂
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.