Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht
18 uur geleden zei Jochem Bootsma:

Er komt meer 😎

Fijn te horen Jochem. Je maakt mijn weekend weer mooi. En ik denk velen hier. 🤗🤗

bewerkt door Jan Veenstra

Geplaatst
  • Populair bericht

Wij wachten gewoon rustig af hoor, het is alleen erg stil hier de laatste tijd. En ik sluit mij aan bij F Pruim, dankzij jullie heb ik überhaupt uitzendingen om te beluisteren 👍🏼

Geplaatst
  • Populair bericht

in mijn archief gevonden Het Zwarte gat van

27 juni 1978

10 juli 1978

24 juli 1978

17 juli 1978

Geplaatst
  • Populair bericht
3 uur geleden zei FredZ:

in mijn archief gevonden Het Zwarte gat van

27 juni 1978

10 juli 1978

24 juli 1978

17 juli 1978

Ha FredZ we zouden ze hier graag beluisteren, deel ze gerust met ons 😉

bewerkt door Camal

• 2 weeks later...
Geplaatst
  • Populair bericht
On 5/6/2025 at 6:37 PM, Camal said:

Ha FredZ we zouden ze hier graag beluisteren, deel ze gerust met ons 😉

Dit zou inderdaad interessant audio materiaal zijn, zeker omdat het aan het begin tijd is van het Zwarte Gat (als ik mij niet vergis?)

Trouwens, ik mis dit soort authentieke radio programma's. Zeker in een tijd waar AI enorm wordt doorgedrukt. Maar dat is mijn persoonlijke mening...

Geplaatst

Het Zwarte Gat afl. 662? Ong. een week geleden op YouTube gezet door? Echte opnames gemixt met persiflage achtige zaken.

https://youtu.be/oZ-hm08QGbk?si=S86IMYXQ8awpHJuF

Geplaatst
22 uur geleden zei Ljf:

Jochem, is er een reden dat je geen uitzendingen meer met ons deelt?

Gewoon rustig afwachten. Jochem is ons niets verplicht, hij heeft laten weten dat er meer komt. En dat zal dan gerust wel gebeuren.😉

bewerkt door Botia

Geplaatst

Jochem, heeft ooit eens een aflevering geplaatst over Magie. Ik heb deze niet, en ik vraag me af of iemand deze wil/kan delen. Ik zou dat erg waarderen.

Geplaatst
  • Populair bericht
15 uur geleden zei F Pruim:

Het Zwarte Gat afl. 662? Ong. een week geleden op YouTube gezet door? Echte opnames gemixt met persiflage achtige zaken.

https://youtu.be/oZ-hm08QGbk?si=S86IMYXQ8awpHJuF

Op dit kanaal zijn ook wat oude uitzendingen van Parallax te zien, ook leuk. Gaat over paranormale zaken zoals heksen, de 5e dimensie, en kan mij ook een uitzending met watten herinneren waar vanalles uit gehaald werd aan voorwerpen.

Als ik het goed heb bestond dit uit 2 delen, het verhaal. En nog een deel over dit onderwerp. Volgens mij staan op dit kanaal alleen de verhalen.

Geplaatst
Op 17-5-2025 om 16:26 zei Ljf:

Jochem, is er een reden dat je geen uitzendingen meer met ons deelt?

Ik vraag mij af waarop dit gebaseerd is.

bewerkt door Jan Veenstra

Geplaatst
  • Populair bericht
51 minuten geleden zei Maupi:

Stilte voor de storm...? Of dooft dit forum langzaam uit? als een kaarsje in de wind.

Ik hoop van niet……

Geplaatst
Op 18-5-2025 om 15:22 zei Botia:

Jochem, heeft ooit eens een aflevering geplaatst over Magie. Ik heb deze niet, en ik vraag me af of iemand deze wil/kan delen. Ik zou dat erg waarderen.

Waar ging deze over? Iets meer context helpt mij met zoeken ;)

Geplaatst
6 uur geleden zei Camal:

Waar ging deze over? Iets meer context helpt mij met zoeken ;)

Het juiste topic is van deze site verwijderd. Maar ik kon nog vinden dat die aflevering dus over magie gaat en dat het de derde aflevering is (voor de de andere delen houdt ik mij natuurlijk ook aanbevolen.)😉

bewerkt door Botia

Geplaatst
  • Populair bericht
6 uur geleden zei Botia:

Net het stukje geluisterd, volgens mij een super spannende aflevering. Maar deze uitzending die ze gebruikt hebben voor dit fragment ken ik niet. Ging over Gouden handen in ‘s Heerenberg het klooster van de witte paters.

Misschien dat Jochem deze uitzending ook heeft?

En de uitzending over magie, bedoel je Guna Guna?

bewerkt door Camal

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht

Hier een linkje naar bovenstaande aflevering 125 uit 1984! 😊 Met Wetransfer zijn linkjes tegenwoordig maar een paar dagen geldig, dus zal binnenkort wel even wat anders ervoor bedenken.

De aflevering over magie zal ik ook weer eens uploaden: ik wist toen nog niet alle afleveringnummers en datum etc., dus moet zelf ook even terugkijken welke dat was.

Er spelen wat andere dingen die aandacht vragen, maar er volgt meer Zwarte Gat. Ik snap dat iedereen hier nieuwsgierig is naar nieuwe uploads! 😎

bewerkt door Jochem Bootsma

Geplaatst
  • Populair bericht

Dank je wel Jochem. Echt fijn om weer een aflevering van je te krijgen. Ik waardeer dit enorm. Blij mee! Mooi weekend. Groet, Fred.

Geplaatst
  • Populair bericht

Hier hetzelfde, al enige tijd in spanning te wachten ( dagelijks even forum checken) of reactieve van iemand is of misschien zelfs materiaal gedeeld. Wederom weer erg blij met de gedeelde uitzending,top!

Geplaatst
22 uur geleden zei Jochem Bootsma:

Hier een linkje naar bovenstaande aflevering 125 uit 1984! 😊 Met Wetransfer zijn linkjes tegenwoordig maar een paar dagen geldig, dus zal binnenkort wel even wat anders ervoor bedenken.

De aflevering over magie zal ik ook weer eens uploaden: ik wist toen nog niet alle afleveringnummers en datum etc., dus moet zelf ook even terugkijken welke dat was.

Er spelen wat andere dingen die aandacht vragen, maar er volgt meer Zwarte Gat. Ik snap dat iedereen hier nieuwsgierig is naar nieuwe uploads! 😎

Heel veel dank Jochem. Ik ben er heel blij mee. 🙏

Geplaatst
Op 25-5-2025 om 22:14 zei Camal:

Net het stukje geluisterd, volgens mij een super spannende aflevering. Maar deze uitzending die ze gebruikt hebben voor dit fragment ken ik niet. Ging over Gouden handen in ‘s Heerenberg het klooster van de witte paters.

Misschien dat Jochem deze uitzending ook heeft?

En de uitzending over magie, bedoel je Guna Guna?

Jochem herkende het fragment blijkbaar wel. 😉

Nee, ik bedoelde niet Guna Guna. Maar als het je die toch wilt uploaden zou ik dat erg waarderen.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.