Geplaatst 3 mei3 mei Populair bericht 18 uur geleden zei Jochem Bootsma:Er komt meer 😎Fijn te horen Jochem. Je maakt mijn weekend weer mooi. En ik denk velen hier. 🤗🤗 3 mei3 mei bewerkt door Jan Veenstra
Geplaatst 3 mei3 mei Populair bericht Wij wachten gewoon rustig af hoor, het is alleen erg stil hier de laatste tijd. En ik sluit mij aan bij F Pruim, dankzij jullie heb ik überhaupt uitzendingen om te beluisteren 👍🏼
Geplaatst 4 mei4 mei 15 uur geleden zei F Pruim:Dat klinkt mij als muziek in de oren, Jochem. 😁Mij ook!😁😁😁
Geplaatst 6 mei6 mei Populair bericht in mijn archief gevonden Het Zwarte gat van27 juni 197810 juli 197824 juli 197817 juli 1978
Geplaatst 6 mei6 mei Populair bericht 3 uur geleden zei FredZ:in mijn archief gevonden Het Zwarte gat van27 juni 197810 juli 197824 juli 197817 juli 1978Ha FredZ we zouden ze hier graag beluisteren, deel ze gerust met ons 😉 6 mei6 mei bewerkt door Camal
Geplaatst 17 mei17 mei Populair bericht On 5/6/2025 at 6:37 PM, Camal said:Ha FredZ we zouden ze hier graag beluisteren, deel ze gerust met ons 😉Dit zou inderdaad interessant audio materiaal zijn, zeker omdat het aan het begin tijd is van het Zwarte Gat (als ik mij niet vergis?)Trouwens, ik mis dit soort authentieke radio programma's. Zeker in een tijd waar AI enorm wordt doorgedrukt. Maar dat is mijn persoonlijke mening...
Geplaatst 17 mei17 mei Het Zwarte Gat afl. 662? Ong. een week geleden op YouTube gezet door? Echte opnames gemixt met persiflage achtige zaken. https://youtu.be/oZ-hm08QGbk?si=S86IMYXQ8awpHJuF
Geplaatst 18 mei18 mei 22 uur geleden zei Ljf:Jochem, is er een reden dat je geen uitzendingen meer met ons deelt?Gewoon rustig afwachten. Jochem is ons niets verplicht, hij heeft laten weten dat er meer komt. En dat zal dan gerust wel gebeuren.😉 18 mei18 mei bewerkt door Botia
Geplaatst 18 mei18 mei Jochem, heeft ooit eens een aflevering geplaatst over Magie. Ik heb deze niet, en ik vraag me af of iemand deze wil/kan delen. Ik zou dat erg waarderen.
Geplaatst 18 mei18 mei Populair bericht 15 uur geleden zei F Pruim:Het Zwarte Gat afl. 662? Ong. een week geleden op YouTube gezet door? Echte opnames gemixt met persiflage achtige zaken.https://youtu.be/oZ-hm08QGbk?si=S86IMYXQ8awpHJuFOp dit kanaal zijn ook wat oude uitzendingen van Parallax te zien, ook leuk. Gaat over paranormale zaken zoals heksen, de 5e dimensie, en kan mij ook een uitzending met watten herinneren waar vanalles uit gehaald werd aan voorwerpen.Als ik het goed heb bestond dit uit 2 delen, het verhaal. En nog een deel over dit onderwerp. Volgens mij staan op dit kanaal alleen de verhalen.
Geplaatst 18 mei18 mei Op 17-5-2025 om 16:26 zei Ljf:Jochem, is er een reden dat je geen uitzendingen meer met ons deelt?Ik vraag mij af waarop dit gebaseerd is. 19 mei19 mei bewerkt door Jan Veenstra
Geplaatst 24 mei24 mei Stilte voor de storm...? Of dooft dit forum langzaam uit? als een kaarsje in de wind.
Geplaatst 24 mei24 mei Populair bericht 51 minuten geleden zei Maupi:Stilte voor de storm...? Of dooft dit forum langzaam uit? als een kaarsje in de wind.Ik hoop van niet……
Geplaatst 25 mei25 mei Op 18-5-2025 om 15:22 zei Botia:Jochem, heeft ooit eens een aflevering geplaatst over Magie. Ik heb deze niet, en ik vraag me af of iemand deze wil/kan delen. Ik zou dat erg waarderen.Waar ging deze over? Iets meer context helpt mij met zoeken ;)
Geplaatst 25 mei25 mei 6 uur geleden zei Camal:Waar ging deze over? Iets meer context helpt mij met zoeken ;)Het juiste topic is van deze site verwijderd. Maar ik kon nog vinden dat die aflevering dus over magie gaat en dat het de derde aflevering is (voor de de andere delen houdt ik mij natuurlijk ook aanbevolen.)😉 25 mei25 mei bewerkt door Botia
Geplaatst 25 mei25 mei Populair bericht Ik kwam net nog dit tegen. https://www.nporadio5.nl/fragmenten/bertop5/01968bec-933a-72ba-8213-e7849dc36229/2025-05-01-onvergetelijk-het-zwarte-gat
Geplaatst 25 mei25 mei Populair bericht 6 uur geleden zei Botia:Ik kwam net nog dit tegen.https://www.nporadio5.nl/fragmenten/bertop5/01968bec-933a-72ba-8213-e7849dc36229/2025-05-01-onvergetelijk-het-zwarte-gatNet het stukje geluisterd, volgens mij een super spannende aflevering. Maar deze uitzending die ze gebruikt hebben voor dit fragment ken ik niet. Ging over Gouden handen in ‘s Heerenberg het klooster van de witte paters.Misschien dat Jochem deze uitzending ook heeft?En de uitzending over magie, bedoel je Guna Guna? 25 mei25 mei bewerkt door Camal
Geplaatst 30 mei30 mei Auteur Populair bericht Hier een linkje naar bovenstaande aflevering 125 uit 1984! 😊 Met Wetransfer zijn linkjes tegenwoordig maar een paar dagen geldig, dus zal binnenkort wel even wat anders ervoor bedenken.De aflevering over magie zal ik ook weer eens uploaden: ik wist toen nog niet alle afleveringnummers en datum etc., dus moet zelf ook even terugkijken welke dat was.Er spelen wat andere dingen die aandacht vragen, maar er volgt meer Zwarte Gat. Ik snap dat iedereen hier nieuwsgierig is naar nieuwe uploads! 😎 30 mei30 mei bewerkt door Jochem Bootsma
Geplaatst 30 mei30 mei Populair bericht Dank je wel Jochem. Echt fijn om weer een aflevering van je te krijgen. Ik waardeer dit enorm. Blij mee! Mooi weekend. Groet, Fred.
Geplaatst 30 mei30 mei Populair bericht Hier hetzelfde, al enige tijd in spanning te wachten ( dagelijks even forum checken) of reactieve van iemand is of misschien zelfs materiaal gedeeld. Wederom weer erg blij met de gedeelde uitzending,top!
Geplaatst 31 mei31 mei 22 uur geleden zei Jochem Bootsma:Hier een linkje naar bovenstaande aflevering 125 uit 1984! 😊 Met Wetransfer zijn linkjes tegenwoordig maar een paar dagen geldig, dus zal binnenkort wel even wat anders ervoor bedenken.De aflevering over magie zal ik ook weer eens uploaden: ik wist toen nog niet alle afleveringnummers en datum etc., dus moet zelf ook even terugkijken welke dat was.Er spelen wat andere dingen die aandacht vragen, maar er volgt meer Zwarte Gat. Ik snap dat iedereen hier nieuwsgierig is naar nieuwe uploads! 😎Heel veel dank Jochem. Ik ben er heel blij mee. 🙏
Geplaatst 31 mei31 mei Op 25-5-2025 om 22:14 zei Camal:Net het stukje geluisterd, volgens mij een super spannende aflevering. Maar deze uitzending die ze gebruikt hebben voor dit fragment ken ik niet. Ging over Gouden handen in ‘s Heerenberg het klooster van de witte paters.Misschien dat Jochem deze uitzending ook heeft?En de uitzending over magie, bedoel je Guna Guna?Jochem herkende het fragment blijkbaar wel. 😉 Nee, ik bedoelde niet Guna Guna. Maar als het je die toch wilt uploaden zou ik dat erg waarderen.
Geplaatst 31 mei31 mei 44 minuten geleden zei Botia:Jochem herkende het fragment blijkbaar wel. 😉Nee, ik bedoelde niet Guna Guna. Maar als het je die toch wilt uploaden zou ik dat erg waarderen.Die staat volgens mij ook op YouTube. Bedoel je die? https://www.youtube.com/watch?v=nQlPq4iXddc
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.