Geplaatst 23 uur geleden23 u. Ik moet zeggen een mooie uitzending wel over de geheimzinnige krachten van de maan. Aankomende vrijdag is het volle maan. Ik ben benieuwd wat jullie ervaren. 😀
Geplaatst 22 uur geleden22 u. Ik kan nooit slapen bij volle maan. Ook niet als ik niet weet dat het volle maan is. Ik doe een heksen opleiding. Die werken ook veel met de maan.Mooie uitzending Jochem.Dankjewel 👍 💝
Geplaatst 58 minuten geleden58 min. Ja, dit is een mooie aflevering. Leuk dat jij daar zelf veel bent geweest, Jochem. Ik moet daar nodig ook weer eens naar toe. En dat ga ik binnenkort zeker doen. Fijn weekend!
Geplaatst 48 minuten geleden48 min. Ik kan ook vaak slecht slapen met (en rond) vole maan. Ik wil dan weg, lopen in dat licht. Dat heb ik dan ook verschillende keren gedaan. Maar om daarna te zeggen dat ik er dan rustiger van werd, nee.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.