Geplaatst Zondag om 09:56 3 d. Ik moet zeggen een mooie uitzending wel over de geheimzinnige krachten van de maan. Aankomende vrijdag is het volle maan. Ik ben benieuwd wat jullie ervaren. 😀
Geplaatst Zondag om 10:06 3 d. Ik kan nooit slapen bij volle maan. Ook niet als ik niet weet dat het volle maan is. Ik doe een heksen opleiding. Die werken ook veel met de maan.Mooie uitzending Jochem.Dankjewel 👍 💝
Geplaatst Maandag om 07:59 2 d. Ja, dit is een mooie aflevering. Leuk dat jij daar zelf veel bent geweest, Jochem. Ik moet daar nodig ook weer eens naar toe. En dat ga ik binnenkort zeker doen. Fijn weekend!
Geplaatst Maandag om 08:09 2 d. Ik kan ook vaak slecht slapen met (en rond) vole maan. Ik wil dan weg, lopen in dat licht. Dat heb ik dan ook verschillende keren gedaan. Maar om daarna te zeggen dat ik er dan rustiger van werd, nee.
Geplaatst 20 uur geleden20 u. Gisteren 'de vermissing van Frans Jacobs' geluisterd. Ik had het nooit eerder gehoord. Jee, wat een ontknoping zeg! Geweldig.
Geplaatst 51 minuten geleden51 min. 19 uur geleden zei F Pruim:Gisteren 'de vermissing van Frans Jacobs' geluisterd. Ik had het nooit eerder gehoord. Jee, wat een ontknoping zeg! Geweldig.Best een goede aflevering. Maar als je de ontknoping weet, is er weinig meer aan om de aflevering nogmaals te beluisteren vind ik. Wel goed dat ze de uitzending gewoon uitgezonden hebben. Ondanks de missers van de paragnosten. 49 minuten geleden49 min. bewerkt door Botia
Geplaatst 14 minuten geleden14 min. Ik kan mij nog een uitzending herinneren over de moord op Aleid van Poelgeest. In de nacht van 22 op 23 september 1392 werd Aleid bij de Gevangenpoort (Binnenhof) in Den Haag op gewelddadige wijze om het leven gebracht. Haar geest schijnt regelmatig te worden gezien. Een spannende uitzending wel. Zo in mijn gegevens te zien was dat aflevering 585. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren 12 minuten geleden12 min. bewerkt door Jan Veenstra
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.