Geplaatst 30 juli 20223 jr. Populair bericht Sinds een paar maanden ben ik mijn geluidsbanden archief aan het digitaliseren en doe als eerste "de krentjes uit de pap".. dit is er ook zo een... Klaas Vaak (Tom Mulder) maakte begin 1973 samen met Karel van der Woerd een reis naar de States en een korte trip naar Canada. Klaas geeft een interview in de "Open mike show" van het Canadese station CHIN.... Hij praat over Radio Veronica en legt de luisteraars uit over het "hoe en wat.." https://pixeldrain.com/u/5hWRHUms Groet Henk Kruize
Geplaatst 30 juli 20223 jr. Populair bericht We hebben in 1971 ook een uitwisseling gehad met CHIN Radio. Waar Ren Groot ( ja DE Ren Groot oprichter van Top Format later) programma's presenteerde. Die programma's zie ik zitten ook in ons archief. Karel en Klaas waren er niet ten tijde van de stranding . Ze waren op dienstreis en stuurde iedere keer kaartjes of gesproken brieven naar Juul. Ik heb ze allemaal bewaard. Ze vlogen op 30 maart 1973 naar Toronto - Canada. Ze vertrokken op vrijdag 30 maart naar Toronto – Canada. 30 juli 20223 jr. bewerkt door Juul
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.