Geplaatst 2 augustus 20223 jr. Populair bericht En hier is nog een extraatje van Ferry Eden. Met hartelijke dank aan mede forumlid Jarno1973. 2 augustus 20223 jr. bewerkt door PowerMusic
Geplaatst 5 augustus 20223 jr. Populair bericht 2 x Nostalgie ervaar ik want ik zie FRM in deze post FRM Free Radio Magazine FMR Foute Muziek Radio Retro Top 40 ik heb het ook opgenomen De Nederlandse Top 40 en de Veronica Top 40 genoemd in dit programma en de jingles. Het was weet genieten met Ferry Eden Wat worden we verwend door de vriendelijke Ferry want ook op Mi-Amigo.Es te horen Zijn boek van Mi-Amigo tijdens mijn moeilijke dagen in de ziekenhuizen uitgelezen Ook al volop genieten toen, een lichtje in de donkere dagen op de ziekenkamer De vorige keren bv de Monique Top herleefde ik helemaal! Ik zou zeggen mijn dank is groot Ferry En daar het boek is uitgelezen, tijd om eens de papieren FRM's in de handen te nemen Niet digitaal in Pdf maar echt ritselend papier te voelen of ben ik te oud geworden in het digitale tijdperk? Hoe dan ook papier of via Pdf het blijft Nostalgie oproepen Geen internet toen in huis jaren 80 90..... Maar het was telkens blijheid als het magazine van José Herps en haar man in de bus viel Ik vraag me af hoe het is met hen of de ouderdom in 2022 Nog meer blijheid was er toen andere bladen in de bus vielen Nu nog alleen de volhouder in het Engels of Frans het magazine van OEF Voor mij de Engelstalige versie in de bus nog altijd (ben ik ook een volhouder) Gelukkig is er nog digitaal RadioVisie in het Nederlands , bijna dagelijks in mijn bus, en gratis Ook JL.Bostyn is een echte volhouder ! Aan iedereen hier een stevigen poot en een vriendschappelijke radio groet Jean-Pierre
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.