Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht

Op 24 augustus 2003 begint het nieuwe seizoen van het Steenen Tijdperk. Omdat de zendtijd voor de Steenen 60's op 31 augustus eindigt, besluiten we om in dit nieuwe seizoen zowel 60's als 70's te draaien.  

Hier de uitzending van 24 augustus 2003 met muziek uit 1966 en 1976.

https://www.mediafire.com/file/1k6djbr5ftdsoqq/030824_Steenen_Tijdperk_Archiefuitzending_1966_1976.zip/file

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht

Hier de uitzending van 21 december 2003. Het is een speciale  Kerstuitzending met luisteraars in de studio.

https://www.mediafire.com/file/t2rls2qzbopiggq/031221+Steenen+TIjdperk+Archiefuitzending+Kerstuitzending+met+luisteraars.zip/file

Dit was de laatste uitzending van 2003 en dus het einde van dit draadje.

Ik merk dat ik van 2004  (en 2005) niet zoveel uitzendingen heb gedigitaliseerd. Ik zal nog eens goed moeten zoeken in mijn MD collectie. De uitzendingen die ik heb zal ik in een nieuw draadje plaatsen.

Geplaatst
  • Populair bericht

Ik wil je graag hartelijk danken voor alle uitzendingen uit 2003, Jac. Geweldig dat je het allemaal bewqard, gedigitaliseerd en gedeeld hebt. Ik ben er erg blij mee!

Overigens, de foto, die ik afgelopen woensdag maakte, van jou en Jan Zwart terwijl jullie de gewonnen beker omhelzen is de meest bekeken foto van alle foto's, die ik gemaakt heb!

Geplaatst
  • Auteur

Beste Ben,

Het was een ontzettend leuke middag bij Beeld en Geluid en ontzettend leuk je ontmoet te hebben. Veel oude bekende ontmoet en gesproken en het tunesboek ziet er goed uit.

Groet,

Jac

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.