Geplaatst 17 augustus 20223 jr. De tweede uitzending van Tineke op Radio Veronica van Zondag 14-08-2022 heb ik kunnen opnemen, maar de eerste heb ik gemist. Staat bij Radio Veronica niet bij gemiste programma’s. Wie kan mij helpen?
Geplaatst 17 augustus 20223 jr. Links naar recente programma's zijn op dit forum niet toegestaan. Geeft problemen. Jan 17 augustus 20223 jr. bewerkt door jan227
Geplaatst 17 augustus 20223 jr. 2 uur geleden zei cdb: De tweede uitzending van Tineke op Radio Veronica van Zondag 14-08-2022 heb ik kunnen opnemen, maar de eerste heb ik gemist. Staat bij Radio Veronica niet bij gemiste programma’s. Wie kan mij helpen? Via Mixcloud en dan opzoeken Max Hermans. Daar staat ie op.
Geplaatst 17 augustus 20223 jr. Auteur 11 minuten geleden zei thijs5326: Via Mixcloud en dan opzoeken Max Hermans. Daar staat ie op. Ook bedankt. Daar had ik nog niet aan gedacht. Groet Cor. 1 uur geleden zei jan227: Links naar recente programma's zijn op dit forum niet toegestaan. Geeft problemen. Jan Oké Jan, dat had ik al begrepen. Maar ik vroeg ook niet om een link. Ik vroeg om een meer persoonlijke benadering. Maar goed, het is inmiddels al geregeld. Bedankt Jan.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.