Geplaatst 9 september 20223 jr. Populair bericht Radio Monique Monique-19870909-0500-0600-SebastiaanBlack Monique-19870909-0630-0700-JohanMaasbach-HourOfGospelsongsAndMeditation
Geplaatst 10 september 20223 jr. Populair bericht *) aanvulling: Monique-19870909-1800-1900-SebastiaanBlack-TijdelijkWerk-(1858-NewsByDickVerheul)-(BoardRecording) https://www.mediafire.com/file/xd3bfr4ue28piv8/ groet, Hans
Geplaatst 10 september 20223 jr. Mooie opname Hans, En als het een "board recording" is dan is het opgenomen vanaf de zendlijn. Het signaal van Monique viel wel eens terug tot een laag en vervormd niveau. Ik meen ooit een interview te hebben gelezen met Peter Chicago die verklaarde dat het euvel in de Optimond zat. In deze opname hoor je het ook tussen 16 en 25 minuten. Toch was het leuke radio, en vooral in de jaren 86 en 87 toen Monique meer "poppy" werd. Luuk Dardin, Erwin van der Bliek, Dick Verheul, Ferry Eden.. en nog een paar DJ's meer maakten fijne radio om naar te luisteren... en nu, na 35 jaar is 't nog steeds leuk! Henk Kruize
Geplaatst 10 september 20223 jr. 6 uur geleden zei Henk-Anna Loog: Mooie opname Hans, En als het een "board recording" is dan is het opgenomen vanaf de zendlijn. Het signaal van Monique viel wel eens terug tot een laag en vervormd niveau. Ik meen ooit een interview te hebben gelezen met Peter Chicago die verklaarde dat het euvel in de Optimond zat. In deze opname hoor je het ook tussen 16 en 25 minuten. Op de radio hoorde je die tijd (18:15-18:22) niks. gr.thijs
Geplaatst 10 september 20223 jr. Jawel hoor, Ik heb plenty aan AM opnames van Radio Monique uit die tijd waarin je deze storing ook hoort. Zal er binnenkort wel een digitaliseren. Groet Henk
Geplaatst 10 september 20223 jr. 12 minuten geleden zei Henk-Anna Loog: Jawel hoor, Ik heb plenty aan AM opnames van Radio Monique uit die tijd waarin je deze storing ook hoort. Zal er binnenkort wel een digitaliseren. Groet Henk De zender bleef in de lucht, maar je hoorde niks. Dus laat maar horen...
Geplaatst 10 september 20223 jr. Populair bericht Even snel de cassette erbij genomen, ik heb dat programma van 9 September ook zelf opgenomen van AM en even het stukje gedigitaliseerd waar de storing is, je hoort duidelijk dat men eraan werkt door het aan en uitschakelen van het signaal en ook Sebastiaan maak er opmerkingen over.. Dus het was wel degelijk te horen op de radio. Luister maar https://pixeldrain.com/u/JWqTpMVe Henk Kruize
Geplaatst 10 september 20223 jr. 35 minuten geleden zei thijs5326: De zender bleef in de lucht, maar je hoorde niks. Dus laat maar horen... Bij deze, zie hierboven. Henk
Geplaatst 10 september 20223 jr. 39 minuten geleden zei Henk-Anna Loog: Even snel de cassette erbij genomen, ik heb dat programma van 9 September ook zelf opgenomen van AM en even het stukje gedigitaliseerd waar de storing is, je hoort duidelijk dat men eraan werkt door het aan en uitschakelen van het signaal en ook Sebastiaan maak er opmerkingen over.. Dus het was wel degelijk te horen op de radio. Luister maar https://pixeldrain.com/u/JWqTpMVe Henk Kruize Je hebt gelijk. Waarschijnlijk was de ontvangst hier in Noord Holland zo slecht dat ik niks hoorde...
Geplaatst 10 september 20223 jr. Populair bericht Het was wel zo dat het volume op de radio dan een heel stuk lager lag, de opname is gemaakt met een cassettedeck dat een "automatic volume control" had, dus wat lager signaal dan trok dat ding het volume op.. Het scheen een hardnekkige storing te zijn want het was diverse keren, kort, te horen. Later bij Radio 558/819 heb ik het nooit meer gehoord. Fijne avond nog Thijs. Henk Kruize
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.