Geplaatst 20 oktober 20223 jr. Populair bericht Goede morgen iedereen. Ik ben nieuw hier en had een vraagje. Ik heb onlangs een bandrecorder gekocht en het leek mij leuk om wat banden op te nemen met originele radiouitzendingen uit de jaren '80 en '90 liefst top 40 uitzendingen als het kan . Ik heb al veel gevonden hier maar de links zijn allemaal out of date :-). Ik dank jullie alvast op voorhand .. Beste groeten. Johan.
Geplaatst 20 oktober 20223 jr. Dag Johan. Leuke aankoop, gefeliciteerd. Volg het forum goed, dan komt er van alles voorbij. Elke dag of paar dagen even kijken via tab linksboven op het scherm: activiteit- mijn tijdlijn activiteit - ongelezen bijdragen. Succes.
Geplaatst 31 oktober 20223 jr. Welkom, Johan! Kijk ook eens rond in de posts uit 2012 en het eerste kwartaal van 2013. Veel van de links uit die periode werken nog. Groeten, Marc
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.