Spring naar bijdragen

John Ross-Barnard


Ben

Aanbevolen berichten

Gisteren stuurde Douwe me een app door van Roger Day dat John Ross-Barnard is overleden. Op Please login or register to see this link. lees ik net het volgende bericht:

 

2nd November: We are sad to hear of the passing of John Ross-Barnard earlier today. He was in Coventry University Hospital after a kidney infection took a turn for the worst and died with his family around him. Our sincere condolences to them. RIP.

 

Jon Myer heeft op zijn website het volgende artikel aan het radioverleden van John gewijd : Please login or register to see this link.

 

Ik ontmoette John zelf voor de eerste keer tijdens de London RSL in 2000 op Clacton Pier. Hij was een zeer aardige en  vriendelijke man, een échte gentleman, met een prachtige stem. In de video hieronder kun je de eerste video opname zien, die ik van John maakte toen in 2000, terwijl hij het nieuws leest tijdens het programma van Keith Skues.

 

 

Ik wens de nabestaanden veel sterkte toe. John will be missed...

 

 

bewerkt door Ben
  • Bedankt 3
  • Treurig 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6408
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    jac76
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.