Geplaatst 11 december 20222 jr. Populair bericht Hier nog een mapje met Tros jingles ........https://pixeldrain.com/u/4XrCHg7u gr jan V
Geplaatst 13 december 20222 jr. Ik kan helaas de map niet openen ... jammer want ik ben fan. Nog iemand dit probleem ?
Geplaatst 13 december 20222 jr. 6 minuten geleden zei jorisbr: Ik kan helaas de map niet openen ... jammer want ik ben fan. Nog iemand dit probleem ? delete 13 december 20222 jr. bewerkt door Harm ten Brink
Geplaatst 13 december 20222 jr. Dank voor het delen Jan. Altijd leuk die TROS jingles, alhoewel ik nog altijd opzoek ben naar de vormgeving van het TROS project op Curacao zo rond 2000-2003, TROS Paradise. Heb je die toevallig Jan ? Alvast bedankt.
Geplaatst 14 december 20222 jr. Auteur 10 uur geleden zei Richard079: Dank voor het delen Jan. Altijd leuk die TROS jingles, alhoewel ik nog altijd opzoek ben naar de vormgeving van het TROS project op Curacao zo rond 2000-2003, TROS Paradise. Heb je die toevallig Jan ? Alvast bedankt. Nee sorry kan ik je niet aan helpen.
Geplaatst 14 december 20222 jr. Dank je wel, Jan. Dat wordt een avondje doorluisteren 😉 door door door-luisteren.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.