Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Gezocht EN aangeboden: BBC 2 - The People's Songs

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Een vraagje en een aanbod.

Ik ben op zoek naar afleveringen van de documentaireserie 'The People's Songs' die Stuart Maconie in 2013 maakte voor BBC2. Hij interviewde willekeurige radioluisteraars over de impact van beroemde hits op hun eigen leven en op de (Britse) maatschappij. Van She Loves You tot We'll Meet Again tot God Save The Queen, van Rehab tot Small Town Boy tot My Boy Lollypop. Ik heb een aantal delen die ik in de voorbije weken met veel plezier tijdens autoritten heb geluisterd. Fantastisch. Er zijn vijftig delen en ik kan er verder niets meer van vinden, behalve een site vol dode links.
www.bbc.co.uk/programmes/b01qqcsm

Dit is wat ik zelf heb. Sowieso veel plezier daarmee. En hopelijk leidt het tot ook voor mij positieve reacties.

https://pixeldrain.com/l/iqvztVjr

Edwin

Geplaatst
  • Populair bericht
5 uur geleden zei rauhfaser:

En hopelijk leidt het tot ook voor mij positieve reacties.
Edwin

Hier staan nog 21 afleveringen Edwin. Dan heb je aflevering 1 t/m 42 + index compleet. Ik heb ze al jaren in het archief zitten, maar de bron weet ik niet meer. De laatste 8 met index heb ik helaas niet. 

https://www.mediafire.com/file/fa5y3417qkj63yw/

groet, Hans

Geplaatst
  • Auteur
14 minuten geleden zei Hans Hendriks:

Hier staan nog 21 afleveringen Edwin. Dan heb je aflevering 1 t/m 42 + index compleet. Ik heb ze al jaren in het archief zitten, maar de bron weet ik niet meer. De laatste 8 met index heb ik helaas niet. 

groet, Hans

Hartelijk bedankt Hans! Als je ze zelf nog niet hebt geluisterd, zeker doen. Erg mooi gemaakt. 

Edwin

• 3 weeks later...
Geplaatst

Dag Edwin, is het mogelijk de uitzendingen van 09-16 en 23 januari 2013 nogmaals te plaatsen. Bij mij werken deze programma's deels. Alvast bedankt.

Groet, Bertus

Geplaatst
  • Auteur
3 uur geleden zei bertus:

Dag Edwin, is het mogelijk de uitzendingen van 09-16 en 23 januari 2013 nogmaals te plaatsen. Bij mij werken deze programma's deels. Alvast bedankt.

Groet, Bertus

Bij mij ook. Ik had deze drie niet gehoord. Zo stopt Two Tribes na 38 minuten bij jou ook?

Op 9-2-2023 om 16:51 zei Hans Hendriks:

groet, Hans

Dag Hans, In de afgelopen weken genoten van allerlei afleveringen, mede dankzij jouw bijdrage. Nu blijkt dat er in mijn serie drie incomplete afleveringen zitten: heb jij # 2, 3 en 4 (She Loves You, Two Tribes, Rock Island Line) toevallig compleet?

Groet, Edwin

• 3 weeks later...
Geplaatst

Hartelijk dank iedereen voor het plaatsen !!!! Is altijd prettig om naar dergelijke uitzendingen te luisteren. Is echt genieten !!!!!

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.