Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Goedenavond,

Ik weet niet of het geoorloofd is hier reclame voor een actuele podcast te maken. Maar deze is echt wel wat voor de liefhebbers van (oude) radio. Heel veel fragmenten, interviews en herinneringen aan deze geweldige DJ. Echt aan te bevelen!

https://kink.nl/nieuws/more-than-a-feeling-het-verhaal-van-alfred-lagarde-luister-je-vanaf-nu

Groet Theo

Geplaatst
  • Populair bericht

Hi Theo! Niet om je af te zeiken want het is absoluut alleen maar mooi als er meer mensen de weg naar de podcast vinden en er meer over gesproken wordt, maar Tim op het Broek had hier eerder dit jaar ook al over geschreven en vroeg hier toen zelfs om hulp voor aanvullend opname- en ander materiaal:

Ik moet zeggen, het luistert best lekker weg. Ik ben normaliter heel moeilijk mee te krijgen met podcasts, maar deze heeft een goede flow, is duidelijk met een groot respect voor het onderwerp gemaakt, en ook met enig verstand van Alfreds volledige radio-oeuvre, maar ook ver daarbuiten. Dat heb ik in het verleden eens (helaas) iets anders gehoord, met tot slot missende of zelfs volledig foute informatie in een productie tot gevolg. Nu zullen er hier ongetwijfeld ook dingen in geglipt zijn (ik las al iets in dat andere topic), maar het zij zo. Klasse-project.

Geplaatst
  • Auteur

Hi Samba-Boy, ik heb het hier geplaatst omdat het nu af is en ik deze week in de krant een recensie heb gelezen . Waarbij ik ook moet zeggen dat ik niet altijd alle berichten op dit platform lees (en kan lezen), dus heb ik de oproep van Tim überhaupt niet gezien. Maar inderdaad is het gewoon een lekker lopende podcast, dus aan te raden. Topic closed, iedereen weet er nu van 🙂

• Vincent locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.