Spring naar bijdragen

TROS R3 19870709 Tom Maat Nationale hitparade 1600-1800


Moby

Aanbevolen berichten

  • 3 months later...
1 uur geleden zei Quezwo64:

Erg leuk.

is er ook nog het eerste uur ergens te verkrijgen?

 

groet,

René

In juli 1987 heeft André van Duin als "Tom Maat", de zogenaamde broer van dj Ferry Maat, de gehele maand als invaller op de TROS donderdag op Radio 3 tijdens de uren 16:00 - 18:00 uur de dan Nationale Hitparade Top 100 gepresenteerd.......

Ferry was op vakantie naar verre oorden.

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

9 minuten geleden zei jarno1973:

Het jaar daarvoor, in 1986, had Andre een andere vakantie werkje. Hij zat toen in het team van Radio Tour de France  op Radio 1

André had zelf niets met de tour,maar heeft er toen toch nog best aardige radio uurtjes van gemaakt op Radio 1,van wat ik me herinner. Zou leuk zijn als hier nog iets van bewaard is gebleven.

bewerkt door Moby
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6408
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    jac76
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.