Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (â‹®) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Radio Monique 14 Maart 1986 "Opstaan met Monique" Ruud van Velsen

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

1986 was zo'n beetje het hoogtepunt van Radio Monique, een supergoed signaal op AM, leuke muziek, veel live en leuke DJ's... en uit dat jaar wil ik een leuke opname (dank aan de downloadclub in 2007) met jullie delen. Aan boord opgenomen, dus prima geluidskwaliteit, het programma "Opstaan met Monique" gepresenteerd door Ruud van Velsen. Nieuwslezer Dick Verheul vergist zich na het nieuws, hij heeft het over het "tijdsein van 6 uur" maar het is toch echt 7 uur in de ochtend.  :) Leuke opname omdat ie vandaag precies 37 jaar oud is... en als je er naar luistert, wat ik zojuist deed, is het net of het nog maar pas geleden is, zo vers ligt het nog in je geheugen...

Radio Monique - Vrijdag 14 Maart 1986 - 0700uur-09uur - "Opstaan met Monique" - Ruud van Velsen

0700-0800    https://pixeldrain.com/u/2ey252B4

0800-0900    https://pixeldrain.com/u/825ciV4s

1986, ik werd 31 jaar op 9 Augustus en tijdens het "feessie" in de middag, "wein, weib und gesang", trakteerde ik de gasten op muziek van Radio Monique... en dat leverde wonderwel nog wat nieuwe luisteraars op, zo in de geest van "Goh, komt dat van Zee?? Net als Veronica vroeger? Ga de radio weer op MG zetten.."  :) 

Groet

Henk Kruize

monique - sticker.jpg

Geplaatst
  • Populair bericht
5 hours ago, Henk-Anna Loog said:

1986 was zo'n beetje het hoogtepunt van Radio Monique, een supergoed signaal op AM, leuke muziek, veel live en leuke DJ's... en uit dat jaar wil ik een leuke opname (dank aan de downloadclub in 2007) met jullie delen. Aan boord opgenomen, dus prima geluidskwaliteit, het programma "Opstaan met Monique" gepresenteerd door Ruud van Velsen. Nieuwslezer Dick Verheul vergist zich na het nieuws, hij heeft het over het "tijdsein van 6 uur" maar het is toch echt 7 uur in de ochtend.  :) Leuke opname omdat ie vandaag precies 37 jaar oud is... en als je er naar luistert, wat ik zojuist deed, is het net of het nog maar pas geleden is, zo vers ligt het nog in je geheugen...

Radio Monique - Vrijdag 14 Maart 1986 - 0700uur-09uur - "Opstaan met Monique" - Ruud van Velsen

0700-0800    https://pixeldrain.com/u/2ey252B4

0800-0900    https://pixeldrain.com/u/825ciV4s

1986, ik werd 31 jaar op 9 Augustus en tijdens het "feessie" in de middag, "wein, weib und gesang", trakteerde ik de gasten op muziek van Radio Monique... en dat leverde wonderwel nog wat nieuwe luisteraars op, zo in de geest van "Goh, komt dat van Zee?? Net als Veronica vroeger? Ga de radio weer op MG zetten.."  :) 

Groet

Henk Kruize

monique - sticker.jpg

Beste Henk,

Probably Dick was looking at Caroline's GMT clock and wasn't fully conscious at that time of the morning!

Mvg,

John C

bewerkt door JOCOOLE
typo

Geplaatst
  • Populair bericht

Ruud van Velzen is toch echt met een Z hoor.

Wat maakt het uit zou je zeggen, maar achter mijn radio-naam zit meer dan je denkt.

Zo rond 1975 ben ik met mijn eerste illegale zendertje begonnen en moest er natuurlijk een pseudoniem komen.

Ik heb de voornaam van Ruud Doets en de achternaam van Hans van Velzen samengevoegd omdat ik het altijd intrigerend vond wanneer de nieuwslezer bij Veronica opende met de naam van de dienstdoende technicus.

Ik meen in 2008, deed zich de gelegenheid voor om met beide heren op de foto te gaan tijdens de personeelsreünie van Veronica in Hilversum nadat ik ze eerst had uitgelegd over het hoe en waarom.

Ruud-Harm-Hans-100.jpg

Geplaatst
  • Populair bericht

Altijd mooi om de verhalen achter een naam te horen.

De mijne was erg helder, Theo Pop, nonstop.

Ik stotterde toen vreselijk dus presenteren ging zwaar.

Nu maakt mij dat niets meer uit, das het voordeel van ouder worden. 😊

Theo

• Vincent locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.