Spring naar bijdragen

Radio Minerva


MusicRadioFan

Aanbevolen berichten

Luister al jaren naar Minerva. Prima doelgroep station. NPO laat in NL voor de doelgroep 60/70+ grote steken vallen. Radio 5 is inmiddels verworden tot Radio 2,5. Het zou de publieken sieren als ze via DAB een extra 5 maken, 5 nostalgie....u weet wel...Sinatra,Peggie Lee, Ray Conniff etc. Zo begon 5 ook ooit. Als je naar het huidige 5 luistert bemerk je dat de "deejays" inmiddels allemaal "tegen de wind in" presenteren. Allemaal hieper. Ook Bart van Leeuwen kan zichzelf nauwelijks bijhouden. Nog een tip....vanuit Oostende Vlaanderen Noordzee Gold. Prima nostalgisch,  music of your life station. En geen "deejays". 

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal met de conclusie eens. Hier staat Radio Emmeloord vaak op, Radio M (als de server niet vol zit), en Boom & BoomLight en natuurlijk Caroline flashback. Flashback is voor mij beter te pruimen dan het reguliere Caroline. Zal Minerva een dezer dagen ook eens opzoeken.

Ik luister niet naar DAB+ omdat ons wijkje vergeven is van de storende zonnepaneeloptimizers. Ook de hulpdiensten klagen steen en been over het niet functioneren van hun communicatiesysteem. Leve de mobiele telefoon, die doet het tenminste (nog)...

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6410
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ljf
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.