Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst

Mijn vrouw kijkt volgens mij al sinds de eerste uitzending GTST. Ik heb het, denk ik 1 jaar volgehouden, maar ik
realiseer me dat de tune best mooi is en meestal ook mooi ingezongen. Ik herinner mij dat jaren geleden
er klachten waren van kijkers over de nieuw ingezongen tune (klonk vals) en deze later is overgedaan.
Afijn, Lisa Boray was misschien 1 van de bekendste zangeressen die de tune inzong.
Heeft iemand misschien de tunes in goede kwaliteit van de verschillende zangeressen die deze ingezongen hebben?

Geplaatst

Beste MeMike, welkom op het Radiotrefpunt.

Ik kan je helaas niet helpen aan GTST tunes,en die zijn hier ook niet te vinden.

Dit is het radiotrefpunt,en hier discussieren we  over alles wat met radio te maken heeft.

Het onderwerp van het te plaatsen bericht moet gaan over radio of aan radio gerelateerde zaken.

Je kan het bijna zo gek niet bedenken op radiogebied,of er is wel een Nederlandse vintage radio uitzending te vinden die je misschien interesseert.

Kijk maar eens rond.

Groet, Moby

• Vincent locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.