Spring naar bijdragen

AVRO Radio 2 Tijdperk Schiffers 2015


JacChicago

Aanbevolen berichten

  • 1 month later...
Op 14-3-2024 om 08:05 zei JacChicago:

Hier de uitzending van zondag 12 april 2015 met de 1e (en laatste)  aflevering met de letter Z. Samenstelling en productie:  Jac van IJll. Presentatie: Hans Schiffers

 

Please login or register to see this link.

 

Hiermee komt een einde aan 281 afleveringen met 562 uur muziek. Het is tevens de allerlaatste uitzending van de altijd goed beluisterde afleveringen van  Het Steenen TIjdperk/Tijdperk Schiffers. 

 

Ik kan nog andere shows uploaden waaraan ik als muzieksamensteller/producer heb meegewerkt. Het gaat om Tinekeshows op Radio Veronica uit 2023  en om die 60's, 70's en 80's show op NH radio uit de periode  april 2018 t/m augustus 2020 (een helaas onafgemaakte serie die eindigde nadat en nieuwe radiobaas Ib Haarsma de avondprogrammering schrapte).  Laat maar weten of hier belangstelling voor is

Ik was je even kwijt. Gezien ik me verbaas dat het ineens zó stil werd, bij deze een kleine blijk van dank.

 

Ik volgde met heel veel plezier je dagelijkse bijdragen vanuit je eigen archief en heb een nieuwe passie gevonden voor het maken van radio en meer nog de gedraaide muziek uit lang vervlogen tijden. Ineens zit je in 2015 en zit je (en dit wist ik doordat ik al eerder op Wikipedia en elders spiekte wanneer het programma op haar eind liep) bij de laatste programma's, de laatste uitzendingen met die verdomde letter Z. Groot respect voor je werk toen, en meer nog voor je archiveerwerk waar je nu de vruchten van hebt kunnen plukken (en wij des te meer). Ik vind het jammer dat het hier stopt, maar je hebt een prachtig en overzichtelijk kant en klaar naslagwerk neergezet, en dank je meermaals en heel hartelijk voor de moeite die je erin hebt gestoken dit met ons te delen.

 

Ik weet dat aangaande de TinekeShows op Radio Veronica deze helaas niet worden toegestaan door de (begrijpelijke) 5 jaar-regel die hier op het forum gehanteerd wordt (Hoewel ik er zeker wel behoefte aan heb, maar dat is voor een andere keer), maar de NH Radio-shows uit 2018-2020 lijken me een leuke aanvulling. Uit de categorie 'wel tof'.

 

Of dat er wel of niet alsnog van gaat komen; dank voor de structurele posts de afgelopen tijd. ^_^

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6423
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    rynnus
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.