Spring naar bijdragen

Evers Staat Op (Radio 538)


Vargias

Aanbevolen berichten

Allereerst: Heel gaaf, mooie uploads! Dank! Merk wel dat StackStorage een beetje het gebruik van downloadmanagers heeft teruggedrongen dus dat wordt handmatig alles one by one binnen hengelen. Ach ja, moeite doen voor dat moois kan nooit kwaad.

 

Dan even dit: zouden Evers-uitzendingen uit pakweg 2005 nog ergens bestaan? Dit in verband met:

 

 

Zie ook Please login or register to see this link. .

bewerkt door Samba-boy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei henkjan2016:

Je kunt deze hele lichting in 1 keer laten downloaden. Dan ontvang je het in zip

Och ja, goedemorgen. Was ik even vergeten, in het verleden geen lekkere ervaringen mee gehad toen ik dat met grotere bestanden (TV-opnames) wilde aanvangen. Dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Samba-boy:

Allereerst: Heel gaaf, mooie uploads! Dank! Merk wel dat StackStorage een beetje het gebruik van downloadmanagers heeft teruggedrongen dus dat wordt handmatig alles one by one binnen hengelen. Ach ja, moeite doen voor dat moois kan nooit kwaad.

 

Dan even dit: zouden Evers-uitzendingen uit pakweg 2005 nog ergens bestaan? Dit in verband met:

 

 

Zie ook Please login or register to see this link. .

heb alleen dat gene wat ik heb vermeld, moet de rest nog uploaden, daar ben ik nu mee bezig, had even andere dingen die een grotere prio waren, en idd ik gebruik stack, is wat makkelijker dan alles via pixeldrain aanbieden :) nu kan je alles in 1x downloaden wat je inmiddels zelf ook weer hebt ondervonden haha 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-3-2024 om 11:24 zei martinja:

Ah dank je wel - dat is weer fijn

alles wat ik aan 2015 heb staat er nu tussen, dit bleek niet compleet te zijn (helaas) en heb zelfs het 10 (2010) & 15 (2015) jarig jubileum toegevoegd. vanavond/vannacht voeg ik 2017 toe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.