Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Hoi gewaardeerde radio freaks 😁

Omdat ik al jarenlang lid ben, en het enorm waardeer wat er allemaal gepost is, deze 'repost'.... Deze opnames komen van allerlei forumleden al dan niet van heeeeeel vroeger, of ergens anders, en als er iets mee is, met 1 of meerdere bestanden hoor ik het wel. Hier 84 opnames van 1983 en 1984 !

Meer bedoelt, voor als iemand nog iets mist ofzo

https://pixeldrain.com/l/Nc7SUXan

• 9 months later...
Geplaatst

Hoi! Nieuw hier. En struinend door de archieven van deze site kom ik meer tegen dat niet (meer) online staat, dan dat nog wel te beluisteren is.

Geweldig dat er nog heel wat te vinden is, maar dode linkjes (net als bovenstaande link) zijn natuurlijk een beetje een dode mus.

Staan deze bestanden wellicht elders nog online? En wat is de reden om ze te uploaden naar site waar ze maar tijdelijk staan?

bewerkt door DR.

Geplaatst
  • Auteur

Wellicht als je een mooie (betaalde) dienst voor ons kan regelen, dan wil ik ze graag weer uploaden hoor... maar denk dat de meesten van ons hier dit puur voor de fun doet, en mijn bestanden zijn minimaal 6 maanden toegankelijk geweest, dat is al heel wat tegenwoordig. Swisstransfer, Wetransfer, etc staan ze maar een week of paar weken op, of zijn ze weg na een aantal downloads....

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.