Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst

Dank voor deze uren, Jan....jeugdsentiment....stemde er destijds vaak op af....en heden ten dagen nog steeds....andere tijden, andere muziek....maar het lijstje is er nog ondanks het jarenlang ontbreken ervan.... 

Geplaatst

Wat was dat een vooruitstrevend programma, heb je toevallig nog meer Verrukkelijke 15 opnamen uit de jaren 80?

Marcel.

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht
9 uur geleden zei Marcel H:

Wat was dat een vooruitstrevend programma, heb je toevallig nog meer Verrukkelijke 15 opnamen uit de jaren 80?

Marcel.

Inderdaad, veel platen gehoord die je in de reguliere hitparades nooit hoorde. Ik luisterde iedere week maar heb helaas niet veel fragmenten. Naast het bovenstaande heb ik nog een kwartiertje van 3 april 1984:

19840403 1745-1800 VARA Verrukkelijke Vijftien.mp3

https://pixeldrain.com/u/5VPzhF2k

De Popkrant-versie van The Right Side Won van What Fun! - door Jeroen hardnekkig 'The Right One Won' genoemd:

19830000_V15_What Fun! - The Right Side Won.mp3

https://pixeldrain.com/u/DUusgM8z

Groeten, Jan.

Geplaatst
  • Auteur
2 uur geleden zei Henk700:

bedankt !! en wat een goede geluidskwaliteit..... 😃

Dit waren opnames van een reel-to-reel bandrecorder. Die gebruikte ik in combinatie met een tijdklok als ik niet thuis kon zijn, vanwege de langere speelduur. Van de interessante plaatjes maakte ik dan een kopie op cassette en gebruikte de band weer om de volgende week de hele uitzending op te nemen.

In dit geval was de band echter dusdanig versleten dat er smeer op de koppen kwam (dat is aan het eind van het 2e uur ook wel te horen) en ik hem dus niet verder meer gebruikte. Daarom bleef deze aflevering dus bewaard...

• Vincent locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.