Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Reclame - Winchester Cathedral - New Vaudeville Band

Featured Replies

Geplaatst

Hallo allen,

Deze voormiddag hoorde ik op Nosta + het liedje Winchester Cathedral van New Vaudeville Band. Onmiddellijk moest ik terug denken aan die fameuze Radio Veronica reclame. Ik weet het niet meer letterlijk, maar ik dacht iets in de zin van "Voor hemden en broekjes, goedkoper dan koekjes ..". Ik weet dan niet voor welk merk de reclame dan juist was.

Heeft iemand meer info over deze commercial of misschien nog beter, de reclame in de aanbieding? Ik vind zo niet direct een site waar deze reclames zijn terug te vinden.

Bedankt alvast voor een reactie of misschien zelfs de commercial zelf 🙂

Mvg, Frank

Geplaatst
  • Auteur
12 minuten geleden zei Rene Verstraten:

Volgens mij was het een merk jeans, 'Winchester'. Ik weet niet of die reclame op Veronica draaide, ik denk eerder Mi Amigo.

Hallo Rene,

Bedankt voor je reactie, je hebt volkomen gelijk. De reclame was inderdaad op Mi Amigo. op de site van Dick Verheul vond ik hem terug. De tekst is duidelijk verschillend van wat nog in mijn geheugen gegrift stond 🙂 ..

De commercial kan je hier nog terug horen: http://radiomiamigo.net/commercials/commercial54.mp3

Tnx voor de tip, Frank

• Vincent locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.