Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (â‹®) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Gewaardeerde radio freaks,

Omdat ik al jarenlang lid ben, en het enorm waardeer wat er allemaal gepost is geweest, deze 'repost'.... Deze opnames komen van allerlei forumleden al dan niet van heeeeeel vroeger, of ergens anders, en als er iets mee is, met 1 of meerdere bestanden hoor ik het wel.

Hier 54 opnames uit 1990.

1991 en 1992 komen nog, en wellicht een paar van jaren daarna, maar voor mij was de magie van radio (veronica) er toen wel een beetje vanaf, ook door de in mijn ogen slechtere muziek nummers die de top 40 haalden /  populair waren. Uiteraard waren er zeker nog wel goeie nummers, maar je door de captain jacks, scatman Johns, Los Del Rio's en sommige happy hardcore nummers te worstelen had ik niet meer zo een zin in. En dan ben ik in die periode (1994) nog wel begonnen als DJ 🤪.  Uiteraard is dit persoonlijk en heeft met smaak te maken! En bovendien, de minimix van Ben Liebrand stopte ook al rondom / eind 1993 volgens mij (die toen elke week in de top 40 kwam).

https://pixeldrain.com/l/keyj47wG

bewerkt door Gino D
spelling !

Geplaatst

Hallo Gino, wat een mooie repost! Ik ga er met veel plezier naar luisteren. En als je het toch trekt om de jaren erna te doen (dus ook na 1992): graag!

Geplaatst
16 uur geleden zei Justin:

Hallo Gino, wat een mooie repost! Ik ga er met veel plezier naar luisteren. En als je het toch trekt om de jaren erna te doen (dus ook na 1992): graag!

Sluit ik me bij helemaal aan!

En Scatman John is natuurlijk fantastisch - leuke plaat en een schat van een man. Inspirerende man.

En Captain Jack, happy hardcore... tja..... de vrolijke, optimistische (oppervlakkige) jaren 90 spirit heeft wel zo z'n nostalgische charme! Echt andere tijden. Of misschien vind ik dat alleen maar omdat ik toen jong was... ;) 

Geplaatst
  • Auteur

Tsjah, ik post dus, wat ik zelf in al die tijd heb verzameld, en geef nu de kans om anderen, die destijds wat gemist hebben, om het opnieuw te kunnen beluisteren, maar van na 1993 heb ik niets, alleen maar een speciale kerst uitzending van Ad Bouwman en Rob Stenders 🙂

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.