Posted April 11Apr 11 Popular Post het is al weer 52 jaar geleden... de Norderney op het strand en Veronica hervatte op 11 April 1973 haar uitzendingen vanaf de Mi Amigo op 259 meter. Ik had die dag "stiekum" vrij genomen en met een paar "Europa Band" geluidsbandjes nam ik met mijn Philips N4307 recorder deze herstart op.... Zat het net af te luisteren.. en dan denk je als 69 jarige.. "Time flies....", net alsof het gisteren was....12-13 start This is the hidden content, please Sign In or Sign Up 13-14 Rob Out This is the hidden content, please Sign In or Sign Up 14-15 Tom Collins This is the hidden content, please Sign In or Sign Up 15-16 Tom Collins live vanaf de Mi Amigo This is the hidden content, please Sign In or Sign Up 16-17 Lex Harding This is the hidden content, please Sign In or Sign Up 17-18 Rob Out This is the hidden content, please Sign In or Sign Up 18-19 Jukebox Stan Haag This is the hidden content, please Sign In or Sign Up 19-20 Lexjo Lex Hrding This is the hidden content, please Sign In or Sign Up 20-21 Will Luikinga This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Veel luisterplezier met deze memories...Henk Kruize
April 12Apr 12 Wat mooi! Ik kan het me nog heel goed herinneren.Veronica vanaf de Mi Amigo....en toch voelde het anders...Dank je voor het delen van dit moois!
April 12Apr 12 Dit is toch fijn om terug te horen althans als ik er naar mag luisteren helaas iets zit in de weg of doe ik iets verkeerd een echte zeezenderfreak
April 12Apr 12 Author 2 uur geleden zei brako8488:helaas iets zit in de weg of doe ik iets verkeerdMisschien een "bugje" in je PC? De links werken gewoon, net even gecheckt...Gewoon blijven proberen, de aanhouder wint.Fijne ZaterdagHenk Kruize
Wednesday at 06:19 AM2 days Popular Post Henk-Anna-Loog,Ik had die dag "stiekem" vrij genomen ......... 🤫15-16 Tom Collins live vanaf de Mi Amigo This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Zeer toepasselijke eerste plaat!😃Groet,HA
Wednesday at 09:06 AM2 days Author 2 uur geleden zei Hotel Amigo:Zeer toepasselijke eerste plaat!Klopt, "Riders on the storm" en je hoort ook dat de generator aan boord wat moeite had met het schommelen van het schip, de plaat jankt af en toe wat...GroetHenkPS zo'n Philips N4307 had ik ook in die tijd.... Waren prima recorders maar later kon je al het rubber, zoals riempjes, remmen en de rubbers in de spoelschotels vervangen... het Philips rubber werd later "drab"... Trouwens prima te verwijderen met "Dasty"....