Geplaatst 3 mei3 mei Hoi,Heeft iemand toevallig de 2025 editie opgenomen die op 21 april werd uitgezonden? Dat aftandse Streamwriter heeft het weer af laten weten. ☹️ Als iemand een tip heeft voor betere Windows software om streams op te nemen dan hoor ik het ook graag.Ik heb trouwens de edities van 2018 t/m 2024 voor de liefhebber maar ik weet niet hoe het momenteel zit met recente uitzendingen op het forum delen dus stuur me een PM als je interesse hebt.Edit: ik zie nu net dat de uitzending toch nog terug te beluisteren is op vrt.be. Ik kan natuurlijk niet downloaden van die website met Video DownloadHelper maar ik ga kijken of ik wat kan versieren. :) 3 mei3 mei bewerkt door Eergisteren
Geplaatst 4 mei4 mei Als de lijst nog te beluisteren is kan ik die wel opnemen voor U in MP3 .. We zullen verder contact houden via mail ?
Geplaatst 13 mei13 mei Op 4-5-2025 om 12:16 zei martinja:Ook bij Golden Radio NL is die van harte welkomHeb ik die dan niet opgestuurd uit het V. Archief ?Ach met al die hopen opnames en downloads kan ik het soms niet meer bijhoudenHet kan dat ze zelf al verdeeld zijn geweestIk word niet alleen ouder maar de grote drukte ......Waar ze staan op welke schijf is .zoekenafgelopen week alle 3 vol en ene moeten vervangen door nieuwe schijfmaar lees hieronder dat Eergisteren inmiddels die lijst bezit en ja datum klopt .vandaag de 12e Eergisteren de 10eGroeten
Geplaatst 13 mei13 mei Ik zou het ook niet meer weten, zou best kunnen, maar er komt zoveel voorbij daar en waarvoor dank
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.