Posted May 27May 27 Popular Post In juni 1980 luisterde ik in Vlissingen op mijn radio naar de uitzendingen van Radio Atlantis vanuit Maldegem op 102,6 FM.Het initiatief voor deze zender kwam onder andere van Adriaan van Landschoot.In de uitzendingen waarvan ik opnames maakte zijn onder meer te horen Ton Schipper (op circa 14 minuten), Theo van de Velde, Jo met de Baard, Pierre van Gent, Fred van den Bosch en Frans Babbelaar.Veel luisterplezier een uur lang! This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
June 2Jun 2 Radio Atlantis was een goede radio in die tijd. Ik woonde toen nog in Maldegem Kleit. Een boogscheut van de zender in het centrum, de antennes stonden bovenop het winkelcentrum. In stereo, prachtig geluid. Ze kregen zelfs telefoontjes uit het noorden van Frankrijk.Jammer genoeg heeft het niet lang mogen bestaan. Ik was toen in het leger te Leopoldsburg. Enkel tijdens de weekends kon ik luisteren.'s Nachts liet ik mijn radio aan, zo werd ik wakker met Radio Atlantis.Dank u wel om de opname te delen.Ricky