Geplaatst 8 juli8 jul Hier een rondgang door een Deens Radio museum met boordappartuur Radio Merkur.Is wel in Deenshttps://dit-ringsted.dk/tillykke-til-bjarne/?fbclid=IwY2xjawLYziVleHRuA2FlbQIxMQBicmlkETA0QVVCWm1pdnA5dnZhUW5uAR6NfZ37oV8aOey2c9toSBjh4ohDbRTcKWqFIoKyrc37BiGUpt6f43JeRqqyZQ_aem_AYZGDP7sMBUfyeSNRb1bsg
Geplaatst 8 juli8 jul En je kunt ondertiteling aanzetten met automatische vertaling naar Nederlands. Dat loopt niet helemaal synchroon.Ik zie dat dit alleen werkt bij de Deense spraak. De Engelse spraak is in deze video blijkbaar niet ondertiteld. 8 juli8 jul bewerkt door Rink Hof
Geplaatst 10 juli10 jul Op 8-7-2025 om 15:09 zei PowerMusic:ik krijg alleen de Engelse ondertiteling.Ik denk dat de automatische vertaling alleen werkt als je de video in YouTube opent.Met de knop CC (rechtsonder) open je de ondertiteling (voorzover deze nog niet in beeld staat).Met de knop instellingen (een wieltje met 6 stekels), ook wel Settings genaamd,kun je kiezen voor Subtitles, daarna AutoTranslate en vervolgens -> Dutch.Succes!De Nederlandse ondertiteling is niet perfect en loopt vaak ook niet synchroon met de originele taal.Maar ja, mijn Noors is niet meer wat het geweest is (en het was al niks).Rink
Geplaatst 10 juli10 jul Dank voor de uitleg met de Engelse kon ik ook uit de. voeten hoor. Maar inmiddels ontdekt hoe het werkt zelfs vanuit deze pagina kun je de ondertiteling aanpassen ontdek ik zojuist.
Geplaatst 10 juli10 jul Auteur 12 uur geleden zei Rink Hof:Ik denk dat de automatische vertaling alleen werkt als je de video in YouTube opent.Met de knop CC (rechtsonder) open je de ondertiteling (voorzover deze nog niet in beeld staat).Met de knop instellingen (een wieltje met 6 stekels), ook wel Settings genaamd,kun je kiezen voor Subtitles, daarna AutoTranslate en vervolgens -> Dutch.Succes!De Nederlandse ondertiteling is niet perfect en loopt vaak ook niet synchroon met de originele taal.Maar ja, mijn Noors is niet meer wat het geweest is (en het was al niks).RinkDeens ook niet?
Geplaatst 11 juli11 jul 19 uur geleden zei ruudam:Deens ook niet?Gek genoeg stond na dit filmpje de automatische vertaling op Noors -> Nederlands. Vond ik ook al vreemd. 11 juli11 jul bewerkt door Rink Hof
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.