Geplaatst 18 juli18 jul Populair bericht Deze opname komt uit het archief van Emile Grivel.Radio Caroline 319 03-06-1979 14:27-17:31 Paul de Wit en Rene van Elst Zondagmiddag MatineePaul de Wit kennen we ook wel onder zijn eigen naam : Erik de Zwart. In het programma wordt een rondleiding over het schip verzorgd. Ik heb de opname in "uren"geknipt, je krijgt dus 4 files.In de stem van Rene van Elst dacht ik Ferry Eden (Bosman) te herkennen, maar heb niet kunnen vinden dat dat dezelfde persoon zou zijn.
Geplaatst 18 juli18 jul Populair bericht 1 uur geleden zei Ben:In de stem van Rene van Elst dacht ik Ferry Eden (Bosman) te herkennen, maar heb niet kunnen vinden dat dat dezelfde persoon zou zijn.Nee, dit is niet Ferry. Rene van Elst heeft alleen in 1979 voor de Nederlandse Caroline gewerkt. Ferry was hier niet bij betrokken.
Geplaatst 18 juli18 jul Hallo,Bedankt voor deze mooie dowload.Leuk om weer terug te horen.Groetjes,Anky
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.