Geplaatst 9 augustus9 aug Populair bericht Deze opname komt uit het archief van Emile Grivel.Radio Caroline 259 25-12-1973 12:19-15:04 (UK time) Andy Archer, Norman Barrington, Peter van Dijken, Andy ArcherIk heb de originele opname intact gelaten en niet in stukken van één uur geknipt.
Geplaatst 9 augustus9 aug 7 uur geleden zei Ben:Ik heb de originele opname intact gelaten en niet in stukken van één uur geknipt.Heb dit zelf ook opgenomen, van 13:05 tot 15:30. Na 15 uur kwam er een "fluittoon" over het signaal en na 15:30 uur was het afgelopen. Als mijn toenmalige buren hun (aftandse) TV inschakelden dan was middengolf ontvangst bij mij bijna niet meer mogelijk..... Meestal nam ik in 1970-1976 alles op met goedkope "Shamrock" of "Europa Band" tape, maar deze opname maakte ik op een AGFA/Gevaert band die 3x zo duur was als een "Shamrock" of Ter Meulen Post "Europa" bandje.Ook de avond heb ik opgenomen, een link-up met RNI, ik ga het van de week digitaliseren.Fijne dagHenk Kruize
Geplaatst 9 augustus9 aug Auteur Populair bericht 13 minuten geleden zei Henk-Anna Loog:Ook de avond heb ik opgenomen, een link-up met RNI, ik ga het van de week digitaliseren.Leuk, Henk!Daar heb ik ook een tape van en ik denk dat ik die ook al digitaal heb, zal de digitale versie ook 's opzoeken. Ik heb net ff een foto van die tape gemaakt::
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.