Geplaatst 10 augustus10 aug Populair bericht Zoals beloofd in een vorige posting over 8 Augustus 1970, nu RNI van 10 Augustus 1970, de dag dat we thuiskwamen na een 3 weeks vakantie in Sirmione (Italië) , ik had RNI ontzettend gemist en direct na thuiskomst mijn zo geliefd station opgezet, al was mijn moeder het niet eens met de "herrie". "Cum-ba-ye" van "The Big Spenders" speelde op dat moment in de Alan West show. Plaatje dat ik daarna voor altijd "in mijn hart" sloot.En een paar jaar geleden zette Hans Knot zowaar een opname van die dag online waar dat moment in zit... en dat maakt het voor mij zo speciaal, een moment dat je altijd herinnerd.Je hoort mijn "inschakel moment" op 35 minuten.Lekker terug in de tijd met, naar mijn mening, de allerbeste en leukste RNI periode (Juni-September 1970.RNI - 10 Augustus 1970 - 15:23-16:11 uur - Alan West (Bron: Hans Knot)pixeldrainRNI 1970-08-10 1523-1611 Alan West.mp3This file has been shared with you on pixeldrainFijne ZondagHenk Kruize
Geplaatst 10 augustus10 aug 3 hours ago, Henk-Anna Loog said:Zoals beloofd in een vorige posting over 8 Augustus 1970, nu RNI van 10 Augustus 1970, de dag dat we thuiskwamen na een 3 weeks vakantie in Sirmione (Italië) , ik had RNI ontzettend gemist en direct na thuiskomst mijn zo geliefd station opgezet, al was mijn moeder het niet eens met de "herrie". "Cum-ba-ye" van "The Big Spenders" speelde op dat moment in de Alan West show. Plaatje dat ik daarna voor altijd "in mijn hart" sloot.En een paar jaar geleden zette Hans Knot zowaar een opname van die dag online waar dat moment in zit... en dat maakt het voor mij zo speciaal, een moment dat je altijd herinnerd.Je hoort mijn "inschakel moment" op 35 minuten.Lekker terug in de tijd met, naar mijn mening, de allerbeste en leukste RNI periode (Juni-September 1970.RNI - 10 Augustus 1970 - 15:23-16:11 uur - Alan West (Bron: Hans Knot)pixeldrainRNI 1970-08-10 1523-1611 Alan West.mp3This file has been shared with you on pixeldrainFijne ZondagHenk KruizeMany thanks Henk,I thought I had this recording with 1523-1611 as the timeslot. However, when I checked it, it wasonly 2:57mins. long. At least I have the full 48mins now.Mvg,JOhn C
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.