Geplaatst 24 augustus24 aug Populair bericht Deze opname komt uit het archief van Emile Grivel.Radio Delmare 10-06-1979 12:00-14:00 Peter van der Holst Officiele opening
Geplaatst 24 augustus24 aug Populair bericht Hallo Ben,Destijds woonde ik in Melle bij Gent (België). Ik herinner me dat de start van Radio Delmare werd aangekondigd op Caroline. Ik deed dan ook een poging om deze te ontvangen op mijn ITT Schaub Lorenz en wonderwel kwam Delmare daar nog vrij goed door. Ik heb deze opening dus "live" meegemaakt.Helaas was Delmare geen lang leven beschoren, maar toch respect voor wat die mannen toch verwezenlijkt hadden.In 1980 kon ik volgende documentaire over Delmare opnemen: https://pixeldrain.com/u/XCfpBk7jmvg, Frank
Geplaatst 24 augustus24 aug Populair bericht De geschiedenis van Radio Delmare geschreven door Jan Kat vind je hier terug:
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.