Geplaatst 11 oktober11 okt Dit is een korte opnamen van een FM piraat (Vrije Radio), die op de FM op 89.8 MHz (kanaal 9) uitzond in januari 1976, mogelijk in de buurt van Soest. Dit station prikte Caroline door en zond ook RNI middengolf opnamen uit (waaronder de Dikvoormekaarshow).Fragment van Vrije Radio, van wie is deze stem?
Geplaatst 13 oktober13 okt Wat ik hoor:De DJ meldt als datum: 20 januari 1976, vijf voor half zeven (18:25 uur neem ik aan)De Stem van de Vrije Radio op 89,8 MHzVanaf 7 uur de vrienden van Caroline, om 8 uur uit de lucht.In 1976 uitzendend op FM zal dit geen zeezender zijn.Enig idee welke piraat dit is?Helaas herken ik de stem niet.
Geplaatst 13 oktober13 okt Auteur Bedankt voor het luisteren.4 minuten geleden zei Rink Hof:Helaas herken ik de stem niet.Dat was mijn vraag. Helaas.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.