Geplaatst 30 oktober30 okt Populair bericht Het was "project Red Sands" dat het fort "Red Sands Towers" zou restaureren, een project dat heel mooi leek maar wat jaren later toch spaak liep. Het was wel heel leuk dat er sinds Juli 1967 in 2007 weer radio uitzendingen vanaf het fort kwamen. Op internet circuleren hier diverse foto's van. Of Project Red Sands nog bestaat? Ik dacht het niet maar er zullen zeker forumleden zijn die hier meer van weten.Ik deel met jullie het laatste uur van Rad Sands Radio vanuit de studio op een van de "guntowers" van het fort.Digitale bron - 2007 - Oldies45Red Sands Radio - 23 Juli 2007 - 2000-2100 - Last hour - Bob Leroi and Robin Adcroft.pixeldrain17 Red Sands Radio 2007-07-23 2000-2100.mp3This file has been shared with you on pixeldrainGroetjesHenk Kruize
Geplaatst 30 oktober30 okt Volgens mij was de laatste uitzending van Red Sands Radio in 2012 echter niet van het fort maar Whitstable en niet op de MG maar op UKG. Degene die er alles over weet is Bob Le-Roi.Meer over Red Sands Radio vind je op het scrapbook van Bob Le-Roi.https://www.bobleroi.co.uk/ScrapBook/ScrapBook.htmlRob V.
Geplaatst 30 oktober30 okt Auteur Ik heb het dan ook over het laatste uur vanaf het fort in 2007 en niet in 2012, omdat het onveilig werd op het fort kwamen later de uitzendingen vanuit een studio op land. In 2007 was het nog op het fort en daar bied ik het laatste uur van aan.Henk Kruize
Geplaatst 31 oktober31 okt Niet zo cru Henk. Ik tracht jouw vraag te beantwoorden of project Red Sands nog bestaat. Het lijkt er dus op dat het na 2012 een stille dood is gestorven. Vervolgens zijn op het scrapbook van Bob Le-Roi nogal wat foto's van Red Sands Radio te vinden. En dat was dus een aanvulling op je opmerking dat er diverse foto's circuleren over de Red Sands.Rob V. 31 oktober31 okt bewerkt door Rob Veld
Geplaatst 31 oktober31 okt Auteur Populair bericht 33 minuten geleden zei Rob Veld:Ik tracht jouw vraag te beantwoorden of project Red Sands nog bestaatIk bedoelde het ook niet cru, verre van dat, ik heb het misschien wat "ongelukkig" beschreven, mijn excuus daarvoor. De site van Bob Leroi is weer te zien op de Radio London site. Hele mooie foto's heeft Bob inderdaad gepubliceerd. Na de dood van Robin Adcroft was ook een beetje de "drive" achter "Project Red Sands" verdwenen. Ook was men erachter gekomen dat de restauratie van het complex een miljoenen zaak is en dit nooit opgebracht kan worden. Ben benieuwd hoe lang de forten er nog staan...Rob, een fijne dag en bedankt voor de reactie.Henk Kruize
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.