Geplaatst 20 november20 nov Populair bericht Dit is een opname uit eigen archief (waarschijnlijk van MD).Magdalena 02-09-2000 11:31-12:46 Serge van Gisteren
Geplaatst 20 november20 nov Populair bericht Dag Ben,Bedankt voor deze opname. Ik ben zelf met enkele vrienden aanwezig geweest in Zoersel en hebben daar genoten van de vele bekende DJ's en uiteraard ook van de BBQ in gezelschap van Marc Jacobs, Bart Van Leeuwen, Dick Verheul, Johan Visser en nog vele anderen. Serge deed daar toen de techniek, ik bezorgde hem nog een audiofragment van Rob Hudson :-)Vorig jaar was er dan de zeezenderuitzending op Ment TV met terug een hele reeks oud-medewerkers. Daar werd ik ook zelf door Serge geïnterviewd. Daarna een selfie genomen :-) Ik ken Serge al heel lang van de jaren '80 op de vrije radio's in Gent. Het is een top DJ met een heel grote kennis over het zeezender verleden.Ik heb deze al eens geplaatst, maar voor de liefhebbers nog een aantal extra "Serge Van Gisteren" opnames:pixeldrainFree_19840831_Flashbackshow_SergeVanGisteren.mp3This file has been shared with you on pixeldrainpixeldrainFree_19870331_Laatste flashbackshow_SergeVanGisteren.mp3This file has been shared with you on pixeldrainMvg, Frank
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.