Geplaatst Dinsdag om 08:05 3 d. Populair bericht Dit is een opname uit het archief van wijlen Tom Mulder.Laser 558 20-11-1984 19:10-20:38 Jesse BrandonDit is opgenomen op deze band:
Geplaatst Woensdag om 13:04 1 d. Op 2-12-2025 om 09:05 zei Ben:Dit is een opname uit het archief van wijlen Tom Mulder.Laser 558 20-11-1984 19:10-20:38 Jesse BrandonDit is opgenomen op deze band:Ben,Bedankt voor deze opname.Op zo'n 25 minuten van deze opname hoor ik Jessie zeggen, dat het vandaag woensdag 21 november 1984 is.Tom heeft zich dus één dag vergist bij de vermelding op de band.Groet,Gerard
Geplaatst Woensdag om 13:44 1 d. Auteur Dank je, Gerard. Ook DJ's kunnen zich vergissen, niet alleen Tom maar ook Jesse. Is wat mij betreft ook niet zo belangrijk. Zolang de opname maar goed te beluisteren is 🙂.
Geplaatst Woensdag om 13:51 1 d. 5 minuten geleden zei Ben:Dank je, Gerard. Ook DJ's kunnen zich vergissen, niet alleen Tom maar ook Jesse. Is wat mij betreft ook niet zo belangrijk. Zolang de opname maar goed te beluisteren is 🙂.Over dat laatste; daar is geen twijfel over mogelijk.😀Maar voor mijn eigen administratie hou ik toch maar aan wat Jessie zegt. Ze noemde dag van de week en datum en klonk voor mij overtuigend. Dus daar hou ik mij maar aan vast.Maar voor degenen die niet allemaal nauwgezet vastleggen is dat inderdaad minder interessant. Woensdag om 13:56 1 d. bewerkt door Gerard van den Ende
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.