Geplaatst 16 uur geleden16 u. https://pixeldrain.com/l/8htaNmgSHierbij mijn laatste Dik Voormekaar post.Het betreft de VIP shows uit 1977 en 1978.De meeste zijn eerder op dit forum gepost door @Bertus Biervilt , een aantal heb ik geconverteerd naar MP3 vanaf Youtube.Wederom een grote dankjewel Bertus!Heel veel plezier ermee!Hartelijke groeten,Ron
Geplaatst 16 uur geleden16 u. Zo dan. Ron knalt even binnen met een reeks collecties waar ik jaren naar uitkeek, al uit de tijd van ClubDVM (die overigens destijds wel de tijd en moeite namen om de daadwerkelijke digitalisaties te verrichten). Zeer blij mee, dank ^_^ 7 uur geleden7 u. bewerkt door Samba-boy
Geplaatst 9 uur geleden9 u. Auteur Graag gedaan @Samba-boy ! Ik heb de jaren 80 uitzendingen en een deel van de jaren 70 uitzendingen ooit eens van iemand gekregen, die ze ook weer ergens gedownload had. Blij dat ik ze nu hier kan delen, en ook nog eens compleet heb kunnen maken! De Dik Voormekaarshow is onlosmakelijk met mijn jeugd verbonden. Iets waar ik elke week naar uit keek! Samen met de Avondspits voor mij het beste radioprogramma aller tijden! 7 uur geleden7 u. bewerkt door RonSanJoy
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.