Geplaatst 7 uur geleden7 u. Populair bericht De herkomst van deze opname is mij niet bekend, ik heb deze lang geleden 's van een R2R band gedigitaliseerd. De opname begint met nummer 81 en eindigt met nummer 34 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren De Top 100 lijst, inclusief de herinneringen van Michael Downing aan RNI in 1971,kun je op deze pagina vinden : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Nu heb ik ook nog een vraag. Op één van m'n harde schijven staat ook nog een opname, in twee delen van de volledige Top 100 en dat zijn deze twee files:RNI-19711226-1200-1516-TonyBerk-FerryMaat-NicoSteenbergen-Top100Van1971.mp3RNI-19711226-1516-1800-NicoSteenbergen-Top100Van1971.mp3In de eigenschappen van de mp3's staat : Gecodeerd door Philips N4512 / Europaband en de mp3's zijn van 5 Juni 2015. Zijn dit algemeen bekende opnamen?
Geplaatst 6 uur geleden6 u. Ik heb die twee bestanden van 1200-1800 uur in het archief zitten Ben. Ik heb er geen 'bron' bij.groet, Hans
Geplaatst 5 uur geleden5 u. Auteur Bedankt voor je reactie, Hans. Overigens zie ik nu dat Jan Fré de hele Top 100 1971 heeft beschreven op zijn website, mogelijk kent hij de opnamen ook. De opnamen, die ik heb, probeer ik qua kwaliteit nog wat te verbeteren (ratel uit het geluid verwijderen o.a.). Wordt vervolgd.
Geplaatst 4 uur geleden4 u. 2 uur geleden zei Ben:In de eigenschappen van de mp3's staat : Gecodeerd door Philips N4512 / Europaband en de mp3's zijn van 5 Juni 2015. Zijn dit algemeen bekende opnamen?De bandrecorder is lang geleden al 'afgevoerd' en de Europaband ligt al weer 10 jaar bij de eigenaar die hem beschikbaar heeft gesteld. Wie dat is geweest zou ik echt niet meer weten :)Na een check zie ik dat ik deze niet meer in het archief heb zitten. Wel de hele middag in losse uren
Geplaatst 4 uur geleden4 u. Auteur Bedankt voor je reactie, Vincent. De bron is me nu duidelijk, bedankt voor de informatie!Inmiddels heb ik de twee mp3's qua audiokwaliteit wat aangepast. Het frequentiebereik blijft echter wat kleiner dan die van de opname hierboven. Ik heb het stukje dat miste tussen de twee mp3 files uit die andere opname hierboven gehaald en nu staat de Top 100 van 1971 helemaal compleet, ook in uren gesplitst, hier: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 2 uur geleden2 u. 2 uur geleden zei Ben:Het frequentiebereik blijft echter wat kleiner dan die van de opname hierboven. Ik heb het stukje dat miste tussen de twee mp3 files uit die andere opname hierboven gehaald en nu staat de Top 100 van 1971 helemaal compleet, ook in uren gesplitst.Omdat de Philips gebruikt is en gezien de lengte van de opname kan ik wel zeggen dat het op 4.75 snelheid op de band stond.Dank je voor het compleet maken, mooie vervanging voor wat er al is.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.