Geplaatst 2 uur geleden2 u. Vandaag 52 jaar geleden... ik was 18 jaar en groot "offshore radio" (zo noemden we dat toen nog) fan.... Nu nog steeds en veel van mijn huidige kennissen snappen daar niks van. "Luister jij naar die oude bandjes van meer dan 50 jaar geleden????" Ik hoor het zo vaak... och, wij als "offshore radio fans" hadden toen onze "time of our life..".. Leg ze dat nu maar eens uit. Onlangs had ik dat met mijn nieuwe buren, een jong stel van eind twintig, moest dat allemaal uitleggen... "radio vanaf bootjes, mocht niet, op middengolf" en zo verder... Ze snapten er niks van.Vandaag op deze laatste dag van 2025 weer terug naar die tijd, 1973, ik kreeg in de zomer van dat jaar verkering met een lief meisje waarmee ik in 1975 zou trouwen, oud en nieuw 1973/1974 moest ik ze nog netjes voor 00:00uur thuis brengen... Uiteraard deden we dat niet en ik kreeg van haar ouders toen flink op mijn donder... dat kon toen nog. Heb daar nooit "trauma's" aan overgehouden..Dit is de downloadRadio Atlantis - 31-12-1973 / 1-1-1974 - 23:48h.-0041h. - Chrispian St.John en Johnny Dwyer Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Veel luisterplezier.... enne.... :) breng vanavond je meisje op tijd thuis...GroetHenk Kruize
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.