Geplaatst 4 uur geleden4 u. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren TROS-H3-19751127-1902-1921-KlaasVaak-Poster
Geplaatst 2 uur geleden2 u. Ik heb het destijds tijdens m'n werkzame leven allemaal overgezet van band op DAT en dat opgeborgen in het TROS archief. Maar dat stond ergens anders op het Mediapark maar of dat ooit naar B&G gegaan is ?..................................Dit zijn wel de relevante gegevens. Het was het deel over de Golden Earring(s)
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 10 minuten geleden zei Juul:Ik heb het destijds tijdens m'n werkzame leven allemaal overgezet van band op DAT en dat opgeborgen in het TROS archief. Maar dat stond ergens anders op het Mediapark maar of dat ooit naar B&G gegaan is ?.................................. Naar ik heb begrepen is dat niet gebeurd. Ik heb ooit wat van je gehad, waaronder deze serie. Zal de komende week doorzetten naar B&G, was er nog niet aan toe gekomen.
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Ik heb hier alles rechtstreeks van de master. En alle DAT nummers ook. Stuur ik je wel, kan het naar Maarten. Kan hij lekker zoeken. ( als het goed is zie ik hem over een aantal weken) De master DAT's stonden bij P&U (videocentrum )En ik zag dat Roel Dickse maar 20 min. heeft. "omdat het donderdag is en TROS H3 avond" hier de hele aflevering van de master.... Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 1 uur geleden1 u. bewerkt door Juul
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.