Geplaatst 2 uur geleden2 u. Op zondagochtend van 8:00 - 10:00 presenteerde hij de Jukebox op Radio 192 in Mei 2005. Z'n naam klinkt als Luc of Luuk Meeuwsen of Meusen. Wie weet wat de juiste schrijfwijze is voor zijn naam?
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Ben een vriendelijke man en leerde hem op een radio kennenDaarna toen hij me weer zag 'ach de visser uit Vlaanderen' en wat vond je van mijn programma's. Hij begon me opeens zijn programma's op te sturen maar weet niet meer van welk station. Door crash zijn de emails ook verloren gegaanMet zijn naam had ik ooit moeiteIk denk dat het Luc Meeuwissen is doch niet zeker!Het is in ieder geval opletten voor de naamJammer dat hij plotseling overleedJammer dat ik het niet via de opnames kan opsporen in mijn toestand.Jean-Pierre
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Auteur Bedankt voor je reactie, Jean-Pierre. De schrijfwijze Luc Meeuwissen komt me ook wel bekend voor. Inderdaad erg jammer dat hij niet meer onder ons is.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.