Geplaatst 2 uur geleden2 u. In de jaren 90 was ik groot fan van de Duitstalige uitzendingen "Radio Luxemburg Der Oldies Sender", zo ongeveer elke radio in mijn huis stond op 208 meter middengolf. Ik genoot van de leuke oldies die ze uitzonden. En nu betreur ik het dat ik in die tijd niets van "Der Oldies Sender" heb opgenomen. Ik zou het graag weer eens terug willen horen.Vandaar.... mijn verzoek.... heeft iemand hier nog een paar leuke uurtjes van???? Je maakt mij daar erg blij mee...Fijne ZaterdagHenk Kruize
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Ik heb daar in 't verleden wel 's wat van gepost: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Auteur Dank Ben,maar maak je de "verborgen inhoud" ook even openbaar???GroetHenkBen,heel hartelijk bedankt, ga ze vanavond lekker afluisteren.... glaasje "Captain Morgan" erbij en dan ben ik weer terug in die tijd...Henk
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Ben je wel ingelogd op 't forum? Ik heb niks bijzonders gedaan voor zover ik weet. 1 uur geleden1 u. bewerkt door Ben
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Auteur Ja hoor,ik heb ze net in de download gedaan, en vanavond is het hier "RTL Oldies Sender" tijd.Bedankt Ben.Henk
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Nou hier snap ik dus helemaal niks van. Die links staan al een tijdje op MF (2012, 2013 en 2024) en zijn al tig keer gedownload. Ik heb ook niks veranderd tussen je "kun je ze ook even openbaar???" en ""ik heb ze net in de download gedaan". Heel vreemd......
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Auteur Daarom heb ik er ook het screenshot bij gedaan, maar... alles is toch OK gekomen, de digitale wereld heeft soms nukken en kuren. Maar, ga er niet over piekeren, je hebt mij met die 3 opnames blij gemaakt.Fijn weekeindeHenk kruize
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.