Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

RTL "Der Oldies Sender"

Featured Replies

Geplaatst

In de jaren 90 was ik groot fan van de Duitstalige uitzendingen "Radio Luxemburg Der Oldies Sender", zo ongeveer elke radio in mijn huis stond op 208 meter middengolf. Ik genoot van de leuke oldies die ze uitzonden. En nu betreur ik het dat ik in die tijd niets van "Der Oldies Sender" heb opgenomen. Ik zou het graag weer eens terug willen horen.

Vandaar.... mijn verzoek.... heeft iemand hier nog een paar leuke uurtjes van???? Je maakt mij daar erg blij mee...

Fijne Zaterdag

Henk Kruize

Geplaatst
  • Auteur

Dank Ben,

maar maak je de "verborgen inhoud" ook even openbaar???

Groet

Henk

Ben,

heel hartelijk bedankt, ga ze vanavond lekker afluisteren.... glaasje "Captain Morgan" erbij en dan ben ik weer terug in die tijd...

Henk

Geplaatst

Ben je wel ingelogd op 't forum? Ik heb niks bijzonders gedaan voor zover ik weet.

bewerkt door Ben

Geplaatst

Nou hier snap ik dus helemaal niks van. Die links staan al een tijdje op MF (2012, 2013 en 2024) en zijn al tig keer gedownload. Ik heb ook niks veranderd tussen je "kun je ze ook even openbaar???" en ""ik heb ze net in de download gedaan". Heel vreemd......

Geplaatst
  • Auteur

Daarom heb ik er ook het screenshot bij gedaan, maar... alles is toch OK gekomen, de digitale wereld heeft soms nukken en kuren. Maar, ga er niet over piekeren, je hebt mij met die 3 opnames blij gemaakt.

Fijn weekeinde

Henk kruize

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.